Re: 2 setjes (van 2) originele CIBIE headlights.
Ik heb je al aangegeven er niet van gecharmeerd te zijn, zonder even via PB, E-mail of telefoon contact met mij op te nemen en rücksichtslos een klaag-bericht op dit (of eender welk forum) te plaatsen.
Daar ik (of een andere moderator) het initiële topic na verkoop van de sets niet gesloten had, kon jij inderdaad je bericht kwijt.
Normaliter gaan verkoop topics op slot, (of worden op verzoek van de verkoper geveegd) nadat het goed verkocht is.
Ik heb je ook aangegeven dat als je mij op een normale manier benaderd zou hebben, wij er waarschijnlijk wél uitgekomen zouden zijn.
Ook heb ik je aangegeven geen weet te hebben van hetgeen jij aangeeft, anders had ik dit zeker vermeld.
Je hebt naast de foto's in het topic ook nog foto's per e-mail mogen ontvangen voordat je besloot de sets te kopen. Aangezien je blijkbaar een kenner bent op het gebied van dit soort lampen, had je het waarschijnlijk al aan de foto's kunnen zien. of je had om betere/andere foto's kunnen vragen.
Daar je de sets tegen een zeer scherpe prijs hebt kunnen kopen, heb ik je ook aangegeven dat je met het aanschaffen van een andere optiek nog steeds niet te veel heb betaald.
En je bent natuurlijk altijd vrij om beide sets te retourneren