Auteur |
Bericht |
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
Even geen Porsche (Cadillac adepten onder elkaar )
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
Laatst bijgewerkt door ironpatje op 18 okt 2016 22:24, in totaal 2 keer bewerkt.
|
18 okt 2016 22:07 |
|
|
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
Re: Even geen Porsche (Cadillac adepten onder elkaar )
Oh, een soort Mafia-staff-Car Not my cup of tea, maar veel plezier er mee!
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
18 okt 2016 22:11 |
|
|
ironpatje
|
ja, als je Obama zo wil beschrijven
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
18 okt 2016 22:13 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Misschien ook tijd voor een FJ-topic?
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
18 okt 2016 23:03 |
|
|
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
De Mc Drive wordt een uitdaging Hoeveel bedraagt de biv van zo een slagschip eigenlijk, dacht echt dat door de taxatie op CO2 dergelijke auto's tweedehands compleet onverkoopbaar waren in België? En foto's van het boudoir interieur please
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
18 okt 2016 23:41 |
|
|
ironpatje
|
BIV is 1409,17 euro
|
19 okt 2016 6:48 |
|
|
Brulaap
Zelfstandig ondernemerregio Utrecht
|
Tis dat die niet in het paars is .....
_________________________________________ Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).
|
19 okt 2016 19:54 |
|
|
horn
PF #57
|
Geinig, was pas ook bezig metbeen limo. Ouwe witte senaatsbak kids vinden t top! Veel plezier ermee!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
19 okt 2016 20:14 |
|
|
thedutchguy
ex 993 Targa
|
Ik heb er ook een gekocht met een gat in de bodemplaat!
_________________________________________ Black Cars Look Better In The Shade
|
20 okt 2016 21:27 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Leuke car om je (nieuwe) vriendin naar huis te brengen, je kan goed tekeer gaan
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
20 okt 2016 22:38 |
|
|
Jens01
Boxster 986 4.2 V8Lelystad
|
Vette bak
_________________________________________ 6 platte groeten, René
|
21 okt 2016 9:29 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Moet je dan voor 2 plaatsen betalen als je m ergens parkeert? Wat weegt zo'n ding eigenlijk?
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
21 okt 2016 10:00 |
|
|
submerged
ex 914-6
Nu Boxster 986.Tolbert. Groningen.
|
Zelf in 2012 met een escalade rondgetoerd in Memphis. Had ook wel wat.
|
21 okt 2016 11:08 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Ja, vooral wielen
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
21 okt 2016 18:21 |
|
|
Frans D
|
Nette limo, mis alleen foto's van de binnenkant, daar gaat het meestal om bij dat soort wagens. Dit is trouwens meer een (ex) Mafia-staff-car, (alleen geen Cadillac). Pagina een paar keer verversen als hij hem niet wil openen, laad niet echt lekker. Verkeerde bril op? Het ging hier om Cadillac, niet om een Caddydielekt.
|
21 okt 2016 19:47 |
|
|
ironpatje
|
ja, je moet betalen voor elke plaats die je inneemt 2605 kg
|
21 okt 2016 20:53 |
|
|
Brulaap
Zelfstandig ondernemerregio Utrecht
|
Korte verkeersdrempels schijnen nog wel eens een probleem te zijn
_________________________________________ Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).
|
21 okt 2016 21:10 |
|
|
ironpatje
|
|
22 okt 2016 12:23 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
22 okt 2016 13:40 |
|
|
Frans D
|
Binnenkant van de limo ziet er in ieder geval zo te zien nog keurig uit. Hooguit misschien nog eens het entertainment updaten.
Is dat een Eldorado, Neppert? En is de eerste foto of de laatste foto hoe hij er nu bij staat?
|
22 okt 2016 18:38 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Het is een Coupe deVille uit 1966. 7 liter V8 met 345pk.....denk dat sommige oude Porsches het er nog wel eens moeilijk mee hadden kunnen hebben. Tenzij er een bocht aankomt natuurlijk. Hij staat er nu nog zo bij als op de laatste foto, alleen niet meer in mijn bezit. Met deze heb ik mijn huidige project gefinancierd. Mocht ik ooit nog eens heeeeel rijk worden dan koop ik hem terug.
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
22 okt 2016 19:17 |
|
|
Frans D
|
blijft ook een mooi gehoor die V8's. Nadeel is dan wel weer de veelvuldige benzinestation bezoeken. Ik heb een Mustang 5.0 V8 gehad, waar ik af en toe nog met weemoed aan terug denk. Ding was gekieteld en trok de straatstenen eruit. Die achtcilinder klonk zo mooi, dat ik de isolatie eruit heb getrokken en nauwelijks de radio aan had.
|
22 okt 2016 19:44 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
De mijne had een gastank, anders was het niet te doen voor een student! En idd de V8 blijft één van de mooiste motor geluiden!!
|
24 okt 2016 10:57 |
|
|
ironpatje
|
sinds vrijdag, officieel zelfstandige, in bijberoep.... in orde met alle medische en technische keuringen... met alle vergunningen... dus als er iemand een limo met bestuurder wil huren ....
|
22 jan 2017 19:38 |
|
|
pat69
992 S cabrio (ex 997 4S cabrio, ex-993 cabrio)030
|
Was dat afgelopen vrijdag je eerste klus, daar in in Washington DC?
|
22 jan 2017 20:32 |
|
|