| www.porscheforum.nl |
http://85.214.53.153/

TomTom GO (her)kent me niet meer...
http://85.214.53.153/viewtopic.php?f=17&t=58966
Pagina 1 van 1

Auteur:  Nine-6-four [ 08 apr 2025 10:00 ]
Berichttitel:  TomTom GO (her)kent me niet meer...

Deze winter heb ik een aantal routes uitgezet op de website van TomTom om dit voorjaar en zomer te gaan rijden.

Nu afgelopen weekend probeerde ik in te loggen op de TomTom GO app en krijg ik de melding " Onjuiste aanmeldgegevens. Je hebt een onjuist e-mailadres of wachtwoord ingevoerd"
Inloggen op de website geeft hetzelfde resultaat. Oftewel mijn gegevens en alle routes lijken totaal verdwenen te zijn :bang:

E-mailadres en wachtwoord zijn juist en ook niet tussentijds veranderd. Vervolgens wil ik contact opnemen met de support van TomTom. Daar zit juist het probleem, je kunt de support alleen benaderen nadat je bent ingelogd. Uiteraard is er een chatbot (waar je niets aan hebt), telefoonnummer of e-mailadres van support is niet te vinden. :(
Volledigheidshalve, het abonnement van de app loopt nog tot 07-25

Toch de optie "wachtwoord vergeten?" geselecteerd: resultaat geen link in de inbox (of map spam) ontvangen om wachtwoord te wijzigen.
Een account aanmaken met m'n e-mailadres lukt ook niet: " er bestaat al een account met dit e-mailadres". :cry:

Overall, zeer irritant en heel bijzonder. Heeft iemand dezelfde ervaring?

Auteur:  Deathtrap [ 08 apr 2025 12:57 ]
Berichttitel:  Re: TomTom GO (her)kent me niet meer...

Het klinkt als een storing op hun server, als ik jou zo hoor.
Speelt het nog steeds?
Meestal is zoiets met een paar uur wel verholpen

Auteur:  bjft [ 08 apr 2025 13:07 ]
Berichttitel:  Re: TomTom GO (her)kent me niet meer...

Het is een crime om contact te krijgen met Tomtom. Waar Tomtom vroeger een prima klantencontact had is het nu drama. Een chatbot die je vragen niet begrijpt, geen telefoonnummer om te bellen, geen emailadres. En als je al via de website naar antwoorden zoekt vind je het niet. Het lijkt alsof Tomtom in een soort sterfhuisconstructie is vervallen. Zeker voor wat betreft de losse navigatie apparatuur. En in mijn "sophisticated" 997.2 heb je kwa navigatie nu eenmaal een losse Tomtom nodig of moet je pielen met een telefoon. De standaard pcm raakt in mijn wijk de weg al kwijt.......

Auteur:  Johann [ 08 apr 2025 16:14 ]
Berichttitel:  Re: TomTom GO (her)kent me niet meer...

Zijn jullie al bekend met RoadtripTribes?

Ik weet uit ervaring dat hun customer support erg goed zijn :mrgreen:

Auteur:  Deathtrap [ 08 apr 2025 23:33 ]
Berichttitel:  Re: TomTom GO (her)kent me niet meer...

Ja Johan, die ken ik. En ik heb 1 route er in staan. Alleen de persoon met wie ik deze wil gaan rijden is nog te druk met zijn werk.
Jammer vind ik dat ik daar geen routes van anderen kan zoeken. Net zoals Komoot (voor wandelen)
Maar goed... daar gaat deze thread niet over

Auteur:  Polydeukes [ 09 apr 2025 12:42 ]
Berichttitel:  Re: TomTom GO (her)kent me niet meer...

Volgens mij is het wettelijk verplicht dat een klant eenvoudig contact met een bedrijf kan opnemen, niet na inloggen of via een brakke chatbot.
Ik heb onderstaande info kunnen vinden, stuur ze een privébericht zou ik zeggen. Of plaats op LinkedIn een openbaar bericht met je klacht en tag onderstaande mensen. Mijn ervaring is dat niemand zit te wachten op negatieve reclame en ze snel contact zullen opnemen.

https://www.linkedin.com/in/david-sr-watkins/
https://www.linkedin.com/in/andrasbuttner/
https://www.linkedin.com/in/andreas-wegerich-99010713/
https://www.linkedin.com/in/joostvermaas/
https://www.linkedin.com/in/etienne-jonker-b33b3444/
https://www.linkedin.com/in/g%C3%B6rkem-a-06056823b/

Auteur:  Johann [ 09 apr 2025 14:09 ]
Berichttitel:  Re: TomTom GO (her)kent me niet meer...

Of gewoon hun helpdesk bellen +31 20 757 5000 :idea:

Auteur:  anton964 [ 09 apr 2025 19:34 ]
Berichttitel:  Re: TomTom GO (her)kent me niet meer...

Welke website van tomtom gebruik je?
Het is niet echt handig via de pc maar als je het eenmaal door hebt is het echt super.

Auteur:  MarcoB [ 09 apr 2025 19:48 ]
Berichttitel:  Re: TomTom GO (her)kent me niet meer...

Ik heb deze dagen gigantisch zitten kloten om de route van tomtom website over te zetten naar tomtom go.

Mijn problemen waren uiteindelijk:
- 2 verschillende mailadressen zodat er niet gesynchroniseerd werd
- bij TomTom Services in de Go app stond niet aangevinkt dat routes gesynchroniseerd moesten worden met mydrive

Hopelijk kun je hier wat mee.

Auteur:  Nine-6-four [ 10 apr 2025 9:28 ]
Berichttitel:  Re: TomTom GO (her)kent me niet meer...

Gisteren nieuwe poging, met een ander email adres welke voor internetaankopen wordt gebruikt en graag spam ontvangt :mrgreen:
En zo ook ooit is gekoppeld met de aankoop van een TomTom One (met zo'n heerlijke zuignap :mrgreen: ).
Inloggen lukte wel :scratch: . Wachtwoord resetten, lukte ook :scratch:

Ultieme poging om Wachtwoord resetten voor mijn e-mailadres en jawel ik ontving direct een link :cheers:
Nieuw wachtwoord ingegeven en inloggen gaat weer als vanouds :thumleft: Direct alle routes gedownload, het gevoel ze allemaal kwijt te zijn gebeurt me niet nog een keer.

@MarcoB: het synchroniseren aanzetten in de app is idd zo dingetje dat je moet weten anders zoek je je suf.
@Deathtrap: vermoed dat je gelijk hebt qua storing op de server. Duurde echt een aantal dagen, dat vind ik wel zorgelijk.
@anton964: qua gebruik van de website heb ik eigenlijk nooit problemen, niet met het creëren van een route, ook niet met het aanpassen of uitbreiden.
@johann: heb me eerder geregistreerd, echter met de wissel van telefoon de app niet opnieuw geïnstalleerd. Net opnieuw erop gezet, zal me er nog eens in verdiepen!

Pagina 1 van 1 Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/