Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 0:39

Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Sky Europe 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
996 C2 Coupe
Bericht Sky Europe
Ik ga begin maart ff een weekje tussenuit (naar Slovakije) en ik vroeg me het volgende af:

Ik ga vliegen met Sky Europe. Heeft iemand hier al mee gevlogen of weet iemand hoe deze maatschapij is? Voor €. 60,- heen en terug lijkt me nl. niet duur. Ze hebben nog nooit iemand boven gelaten :lol: :lol: maar je weet het niet he?.....

Ben benieuwd naar jullie reacties.

Petr

13 feb 2006 19:24
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht Re: Sky Europe
petr-996-C2 schreef:
Ik ga vliegen met Sky. Ze hebben nog nooit iemand boven gelaten :lol: :lol:

The sky is the limit. 8)

13 feb 2006 20:18
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
ex-993 C2Cabrio (1997) ex-993 C4 (1995)
Regio Amersfoort
Bericht 
Amper 34 is Brusselaar Alain Skowronek. Voor de derde keer al staat hij aan het hoofd van een beginnende luchtvaartmaatschappij. Sky Europe lijkt een schot in de roos: het is de Ryanair van Centraal-Europa aan het worden, met binnenkort 32 vliegtuigen.

Tegen 2007 willen ze winstgevend te zijn. Ze zitten volledig op schema. In de wereld van de lowcost kan je maar winstgevend zijn als je een kritieke massa hebt. Vanwege de 32 vliegtuigen hebben ze een voorsprong op concurrenten als Wizz Air, de nummer twee van Centraal-Europa, dat nog maar zes of zeven vliegtuigen heeft. Ze hebben ook het voordeel om de eerste te zijn én hebben een ander businessmodel: Sky Europe mikt ook op zakenreizigers.

Kortom: een bus in de lucht. Zal best goedkomen :)

13 feb 2006 20:40
Profiel
PorscheForum Rakker
*in between Porsches* ex 993 C2 coupe ex 993 C2 cabrio ex 964 C4
Bericht Re: Sky Europe
petr-996-C2 schreef:
Ik ga begin maart ff een weekje tussenuit (naar Slovakije) en ik vroeg me het volgende af:

Ik ga vliegen met Sky Europe. Heeft iemand hier al mee gevlogen of weet iemand hoe deze maatschapij is? Voor €. 60,- heen en terug lijkt me nl. niet duur. Ze hebben nog nooit iemand boven gelaten :lol: :lol: maar je weet het niet he?.....

Ben benieuwd naar jullie reacties.

Petr

Een Slowaakse B-luchtvaartmaatschappij ? En je hebt een goede levensverzekering ? Gewoon doen.... :D

13 feb 2006 21:24
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 930, ex Boxster S, ex 993 targa, ex 993S, ex 997S, ex 993 cabrio
Bericht 
ga regelmatig naar Bratislava voor mijn werk, vlieg altijd aan op Wenen 45 minuten met de Taxi vanaf Wenen naar Bratislava, aangezien SKY ongunstige tijden heeft voor 2 daagse tripjes, collega's die langer blijven gebruiken wel Sky want je verliest er gewoon tijd door, maar zijn niet ontevreden

13 feb 2006 22:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Ben in hun beginperiode met Sky Europe naar Boedapest gevlogen. Was prima, geen klachten! Heb een 'zachte' landing gehad, dus.. :lol:

13 feb 2006 23:38
Profiel
PorscheForum Rakker
1973 911s Targa
Rotterdam
Bericht 
met Sky naar Budapest gevlogen , niks op aan te merken
heen en terug had ik telkens 3 stoelen voor mij, had gevraagd bij check-in of het mogelijk was , want khad koppijn zei ik , wat beetje geen waar was :D, en ze hielden er rekening mee... das wel vriendelijk vind ik

15 feb 2006 19:01
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 7 berichten ]