Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 3:56

Antwoord op onderwerp  [ 58 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
geweldig! 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Ex 986 S '01, 981 PDK '12
PF# 1732
Bericht geweldig!
OUD GASTEL - Een brutale dief heeft maandagmorgen op de Provincialeweg in het Noordbrabantse Oud Gastel de radarapparatuur van de politie gestolen. Dat gebeurde terwijl op enige afstand de politie toezicht hield op de apparatuur, zo deelde de politie maandag mee.

Politiemensen hielden op de Provincialeweg een snelheidscontrole. Van een afstand hielden ze het langsrijdende verkeer in de gaten. De agenten zagen op een gegeven moment een auto bij de apparatuur stoppen en reden er naar toe.

Te laat, want voordat de politie was gearriveerd, had de automobilist de apparatuur al in zijn auto geladen en meegenomen. Hoeveel de radar kost, kon de politie niet zeggen. "Het gaat om een aanzienlijk bedrag", aldus een woordvoerster.

27 feb 2006 19:36
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
De dief bestolen... :twisted:

27 feb 2006 19:41
Profiel
PorscheForum Rakker
911(964)-Carera4
Raamsdonksveer
Bericht Re: geweldig!
Kijk dat zijn nog eens daden!
Die eikels(dienders) kunnen voorlopig wel promotie vergeten denk ik :D
En dat met carnaval :D :D

27 feb 2006 19:44
Profiel Facebook 
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Citaat:
Te laat, want voordat de politie was gearriveerd, had de automobilist de apparatuur al in zijn auto geladen en meegenomen. Hoeveel de radar kost, kon de politie niet zeggen. "Het gaat om een aanzienlijk bedrag", aldus een woordvoerster.

Dat ze blij zijn, dat de milieuambtenaar ze nog niet aanklaagt voor sluikstorten :lol:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

27 feb 2006 20:21
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
991.2 GT3, 964 Carrera 2 en 911 3.0 SC
Bericht 
Die verdient een lintje :D

27 feb 2006 20:33
Profiel
PorscheForum Rakker
928,911 targa
Destelbergen
Bericht 
hehe, heb daar ook al eens aan gedacht, toestel staat op de middenberm van de E40 en politie staat op de pechstrook aan de andere kant een babbelke te slaan :twisted:
maar tussen er aan denken en het doen... chapeau voor het lef :rambo:

27 feb 2006 20:51
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
2e prijs Jubileumrit 2013
Bericht 
Vind het wel een ludieke actie.

Maar zou het zelf niet doen, en durf het ook niet.

Wat zouden die agenten aan hun baas verteld hebben? :oops:

27 feb 2006 21:26
Profiel
PorscheForum Rakker
971 Panamera gts 991 Turbo S /ex 930 Turbo (ex) / 970 Panamera (ex)
Zwolle
Bericht 
Weer op een idee gebracht. Morgen zaag ik er ook een om. :lol:

Zet ik em in de tuin, en maak er een vogelhuisje van. :idea:

27 feb 2006 21:49
Profiel
vianen
Bericht 
Dan komen er binnenkort heeeeeeel veel vogelhuisjes te staan in Nederland :mrgreen: :mrgreen: :tongue:

27 feb 2006 21:55
Profiel
PorscheForum Rakker
ex-993 C2Cabrio (1997) ex-993 C4 (1995)
Regio Amersfoort
Bericht 
Strakke aktie. Koos, nog wat te melden? :lol:

27 feb 2006 22:25
Profiel
PorscheForum Rakker
911 964 c2
munnekeburen
Bericht 
Hier moest een ieder een voorbeeld aan nemen,,Zo iemand heeft vast een goede jeugd gehad :wink:

27 feb 2006 22:34
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Tja, of we dit nou moeten toejuichen of niet: een glimlach kon ik toch niet onderdrukken toen ik dit las. En wat een daadkracht weer, terwijl je daar staat als politie-agent wordt je apparatuur gejat! :? :shock: :lol:

27 feb 2006 23:25
Profiel
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
En het mooiste is: ze hebben géén prent van deze overtreding!!!

Met een beetje geluk weet één van de bromsnorren zich nog een kenteken te herinneren..... :lol:

27 feb 2006 23:35
Profiel
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Zie het al voor me! Op het moment dat het gebeurd en voordat de dieners dat ook in de smiesen hebben, hun thermosfles dicht hebben geschroefd, de krant opgevouwen, gestart... tsja.... toen had de dief de camera al bijna op marktplaats kunnen hebben! :lol:

Ik weet dat het niet mag, maar vind het eerlijk gezegd wel een geweldige stunt! Vaak staan die gasten ook een heel end van de weg af ergens onder een talud van een viaduct te schuilen, dus voordat ze dan gemobiliseerd zijn... 8) :)

28 feb 2006 0:31
Profiel
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Het zou onbetaalbaar zijn wanneer de 'dief' een beetje ervaring met zo'n camera zou hebben.......

Had hij een prent van WERELDNIVEAU kunnen schieten van het koppel Grijpstra en de Gier, die zich rot schrikken en de thermoskan koffie over het dashboard rolt....... :lol: :lol: :lol:

Die foto zou het ook goed doen bij Koos S. op het bureau...... :wink:

28 feb 2006 8:10
Profiel
PorscheForum Rakker
Ex - Boxster 2.7
Apeldoorn
Bericht 
Geweldig! Het is waarschijnlijker dat ze, toen ze wakker werden uit hun middagdutje, constateerden dat de apparatuur weg was................ :roll:
Daarom hebben ze geen kenteken van de dader.

28 feb 2006 8:12
Profiel
PorscheForum Junkie
ex Midnight blue 928 GTS 1995
Heerenveen
Bericht 
Als we een vereniging waren, maakten we hem (of haar) ere-lid......
Wegens verrichting van bijzondere daden :wink: :wink: :wink: :wink:

28 feb 2006 8:54
Profiel WWW
‘64 Kever
Bericht 
Hmmmm, de mensen die ik ken in Oud-Gastel (en dat zijn er toch aardig wat) weten van niks... Maar we vragen ff rond :cheesy:

28 feb 2006 9:59
Profiel Facebook 
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
tumtum schreef:
Geweldig! Het is waarschijnlijker dat ze, toen ze wakker werden uit hun middagdutje, constateerden dat de apparatuur weg was................ :roll:

Precies.

28 feb 2006 10:09
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Tja super actie! Alleen denk ik meteen weer aan mezelf, deze apparatuur moet opnieuw worden aangeschaft wat indirect dus weer leidt tot hogere kosten bij de overheid... jullie snappen de rest.

Kortom gave actie alleen jammer dat we er allemaal de dupe van zijn :roll:

28 feb 2006 10:44
Profiel
PorscheForum Junkie
Nu even niet ...
amersfoort
Bericht 
911gt2 schreef:
(..)Kortom gave actie alleen jammer dat we er allemaal de dupe van zijn :roll:

Kan het niet beter uitdrukken. Wat bereik je er immers uiteindelijk mee? Behoudens het signaal dat er mensen zijn die het kennelijk niet eens zijn met de maximum snelheid en/ of de handhaving middels camera's, zal er echt niets door veranderen. Ludiek is het, maar wil je echt iets veranderen dan zul je de stroperige en minder aansprekende politieke wegen moeten bewandelen.

28 feb 2006 10:54
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Vraag ik me af. Ongeacht of ik het ermee eens ben (niet dus), denk ik dat het in de hens steken van flitspalen best effect heeft op de lange termijn. Er zijn al gemeentes begonnen met het terugdringen van het aantal palen, vanwege de te hoge (onderhouds-) kosten.

Dat heeft de politiek nog niet kunnen bereiken, sterker nog, die is het alleen maar eens met deze struikroverij!

28 feb 2006 11:39
Profiel
PorscheForum Junkie
Nu even niet ...
amersfoort
Bericht 
MS964 schreef:
(..) denk ik dat het in de hens steken van flitspalen best effect heeft op de lange termijn. Er zijn al gemeentes begonnen met het terugdringen van het aantal palen, vanwege de te hoge (onderhouds-) kosten.

Dat heeft de politiek nog niet kunnen bereiken, sterker nog, die is het alleen maar eens met deze struikroverij!

Als de flitspalen te duur worden, dan zullen andere methodes worden ingezet om de max. snelheid af te dwingen. In het geval je als overheid toegeeft aan dergelijke vernielingen, dan stel je je chantabel op en dat is m.i. geen optie. De kosten van al die ongein vind je gewoon weer terug in de heffingen van overheidswege. Ik zou de desbetreffende persoon/ personen willen zeggen, betaal zelf je bekeuring voor te hard rijden (doe ik ook) en zadel mij/ de gemeenschap niet op met de kosten van vernieling.

p.s.: aardig voorbeeld overigens voor onze kinderen: ben je het ergens niet mee eens, steek de fik er maar in ... :roll:

28 feb 2006 11:48
Profiel
PorscheForum Rakker
997 S /2006
Bericht 
Het zal een zelfverdedigings-actie geweest zijn omdat ze zich bestolen voelden. En K.S maar zeggen dat het niet om het geld gaat maar om de veiligheid. Echter die 2 jongens die vlak voor een politiesnelheidscontrole met een bord waarschuwden werden wel opgepakt. Iedereen hield zich aan de snelheid en dat vond de politie niet goed. Het was er super veilig, maar daar gaat het niet om.

28 feb 2006 12:24
Profiel
PorscheForum Junkie
Nu even niet ...
amersfoort
Bericht 
corry schreef:
Het zal een zelfverdedigings-actie geweest zijn omdat ze zich bestolen voelden. En K.S maar zeggen dat het niet om het geld gaat maar om de veiligheid. Echter die 2 jongens die vlak voor een politiesnelheidscontrole met een bord waarschuwden werden wel opgepakt. Iedereen hield zich aan de snelheid en dat vond de politie niet goed. Het was er super veilig, maar daar gaat het niet om.

Wat wil je hiermee zeggen? Dat het toegestaan is harder dan de max. snelheid te rijden, dat het krijgen van een bekeuring voor het overschrijden van de max. snelheid per definitie geldklopperij is, dat het hinderen van politie bij het uitvoeren van één van haar (opsporings)taken een goede zaak is ... :? Sorry hoor, maar als je te hard rijdt, dan weet je het risico te lopen een bon te krijgen. Da's vervelend, maar meer kan ik er echt niet van maken. Broek hoog houden zou ik zeggen

28 feb 2006 12:36
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 58 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende