Ik ben benieuwd naar het sterretje en de bijbehorende actievoorwaarden. Inruil van de Porsche zou een voorwaarde kunnen zijn
30 maart 2006 15:21
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12
PF# 1732
Nee je moet die "doodskist" van een Cadillac XLR kopen voor €114950, -zou er nog niet dood in gevonden willen worden (wel eens in willen rijden)
Laatst bijgewerkt door Boxy&Boraman op 01 apr 2006 23:21, in totaal 1 keer bewerkt.
30 maart 2006 15:52
Der Ferry
Beveren Belgie
Ik heb die cheque ook in de bus gekregen
Vraag me af waar die gasten van Cadillac mijn adres gehaald hebben
_________________________________________ Boys will be boys ...only the toys get bigger !
31 maart 2006 15:17
thijzer
1978-er 928
Hulsberg (L)
In een cadillac rij je als je dood bent. Word je gereden als je dood bent.
Dus dan klopt die stelling voor de helft...
_________________________________________ Wear sunscreen.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it. The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists whereas the rest of my advice has no basis more reliable than my own meandering experience…
01 apr 2006 11:16
BJ964
Porsche 964 C2 1991
Ik vind het niks die XLR... Een hoekige, zwaarlijvige bak
Persoonlijk vind ik hem niet héél lelijk, het is wel een statige auto. Máár, als ik dat geld te besteden had en het mocht geen Porsche zijn dan nog werd het de Caddi niet!
_________________________________________ De aanschaf van mijn Porsche is under construction.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum