| www.porscheforum.nl | http://85.214.53.153/ |
|
Keuzes maken in het leven !!! http://85.214.53.153/viewtopic.php?f=17&t=8613 |
Pagina 1 van 1 |
Auteur: | panpanculcul [ 26 apr 2006 22:49 ] |
Berichttitel: | Keuzes maken in het leven !!! |
Moeilijk... 1.Ben een slalomrijder en op zoek naar tweede slalomwagen... Volgend jaar zal ik waarschijnlijk stoppen met de corsa en die aan teamgenoot overlaten... Mini is hiervoor het geschikte wapen... 2.Ook hou ik van oldtimers ! Heb net een MG midget op het oog in vrij degelijke staan zeker vergeleken met zijn prijs (dus niet bij mecanicimport te doen, lol). 3.And, last but not least ben ik zo wat porschist aan het worden !!! Wat moet je nu doen als je weet dat voor de prijs van nr. 1+2, 3 kunt hebben ? |
Auteur: | Erick [ 26 apr 2006 22:55 ] |
Berichttitel: | |
916 |
Auteur: | panpanculcul [ 26 apr 2006 23:01 ] |
Berichttitel: | |
Dit dus ![]() The Porsche 916 never made it to production. 11 models were produced in 1972, and all were considered "pre-production." The car, as you can see, has a 914 body. Flared fenders were added, as were 15x7" wheels with 185/70x15" tires. The 916 had a steel roof, instead of a targa top, for added rigidity. It had fiberglass bumper panels, that were car color. Underneath was the 911S's 6 cylinder, 190 horsepower engine, giving the 916 a top speed of 145 mph (233 kph). Stiffer springs, pressurized competition shocks, front and rear swaybars, and 4 wheel vented discs added to the package. Weighing 165 lbs less than the 911S, the 916 became the quickest accelerating Porsche yet, going from 0-60 in well under 7 seconds. Only one 916 was shipped to the US. It was destined for Brumos in Florida, where the climate was so hot that A/C had to be special ordered on the 916. That car was the only one to leave the factory with the A/C option. blablabla... vind die bumper toch maar niets... Heb al enkele 914 gezien met zo'n spel vanvoor... Geef mij dan maar een 914/6 GT |
Auteur: | Erick [ 26 apr 2006 23:03 ] |
Berichttitel: | |
914/6 is uiteraard ook goed. Perfecte wegligging door z'n middenmotor. |
Auteur: | Jeroen914 [ 27 apr 2006 1:13 ] |
Berichttitel: | |
916 ![]() 't verhaaltje hierboven is trouwens niet helemaal compleet... er is maar één 916 gebouwd met een 2.4S motor de rest had een 2.7RS motor ![]() voor slalommen ben je trouwens net zo goed af met een 4 cilindertje zeker ten opzichte van een originele 914/6 (want die maakt maar 110pk) een beetje redelijke (originele) 914/6 kost trouwens al snel 25K of meer en dan moet je er nog het e.e.a. aan versleutelen om er een fatsoenlijke slalom auto van te maken... (wat ivm de originaliteit/zeldzaamheid weer zonde is) van een 2.0L 4 cilinder kan je een razendsnelle slalom auto bouwen but it ain't gonna be cheap ![]() |
Auteur: | Pascal [ 27 apr 2006 9:27 ] |
Berichttitel: | |
Reneeeeeeeeeeeeeeeeee! ![]() |
Auteur: | Olaf [ 27 apr 2006 9:58 ] | |||||||||
Berichttitel: | ||||||||||
Voor als het kwartje niet wil vallen ![]() ![]() |
Auteur: | Jeroen914 [ 27 apr 2006 10:12 ] |
Berichttitel: | |
doe maar liever een echte auto ipv van zo'n tuimelaar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Auteur: | Olaf [ 27 apr 2006 10:13 ] | |||||||||
Berichttitel: | ||||||||||
Ach .... de tuimelaar rijdt tenminste ![]() ![]() |
Auteur: | Jeroen914 [ 27 apr 2006 10:25 ] |
Berichttitel: | |
dus je hoopt nou dat de volgende keer je spiegels er niet meer over het asfalt schuren ![]() |
Auteur: | Pascal [ 27 apr 2006 12:15 ] |
Berichttitel: | |
Nee hoor, dat hopen we helemaal niet.... Maar we hopen wel dat we nu iets meer lol gaan hebben ![]() |
Auteur: | Jeroen914 [ 27 apr 2006 12:38 ] |
Berichttitel: | |
hebbie achter de boel ook aangepast? |
Auteur: | Henk [ 27 apr 2006 23:32 ] | |||||||||
Berichttitel: | ||||||||||
Nog meer? ![]() Ik had nu al kramp in mijn glimlach spieren ![]() |
Auteur: | Olaf [ 13 mei 2006 1:36 ] | |||||||||
Berichttitel: | ||||||||||
Gisteren twee 951 schokdempers gemonteerd .... om nu helemaal maar te zwijgen over de vullingen die uit je b3k trillen ![]() ![]() |
Auteur: | Jeroen914 [ 13 mei 2006 4:17 ] | |||||||||
Berichttitel: | ||||||||||
stel je niet aan man... je hebt geen idee wat ECHT stug is ![]() |
Auteur: | Olaf [ 13 mei 2006 4:29 ] | |||||||||
Berichttitel: | ||||||||||
... dat jij de 914 al aan het rijden hebt ![]() ![]() ![]() ![]() |
Auteur: | R.M.Boosten [ 13 mei 2006 10:52 ] |
Berichttitel: | |
Ik zou een 944 nemen ![]() |
Auteur: | Marco [ 13 mei 2006 16:30 ] | |||||||||
Berichttitel: | ||||||||||
lijkt me stug ![]() ![]() ![]() jeroen doe eens een update, je site vertelt ook niet veel nieuws |
Auteur: | Pascal [ 14 mei 2006 10:55 ] |
Berichttitel: | |
Hehehe, da's inderdaad pas "echt stug" Jeroen ![]() ![]() |
Auteur: | Jeroen914 [ 14 mei 2006 20:20 ] |
Berichttitel: | |
![]() - 22mm torsies voor - 29mm torsies achter - 22mm stabies voor/achter (verstelbaar) - Bilstein sport dempers - Complete wielophanging gelagerd (nergens nog rubber in de ophanging) Dus je hebt nog even te gaan voor je dat gaat overtreffen... |
Auteur: | Olaf [ 14 mei 2006 20:32 ] | |||||||||
Berichttitel: | ||||||||||
.... tja, zo'n certificaat zullen wij hopelijk niet snel halen ![]() ![]() .... ben overigens bang dat jou 914 in wording wel de Rennware.com mobiel gaat verslaan wat race-aanpassingen betreft ![]() |
Auteur: | Jeroen914 [ 14 mei 2006 20:47 ] |
Berichttitel: | |
't is inderdaad niet te hopen dat je 944 op een vergelijkbare manier voortijdig komt te overlijden... ![]() de wielophaninging van de 914 wordt niet heel veel radicaler de rest wel ![]() met name 't chassis wordt veel stugger zo'n 300kg lichter en een pk-tje of 20 extra nou maar hopen dat de versnellingsbak een beetje heel wil blijven... |
Auteur: | Rene914 [ 14 mei 2006 21:15 ] | |||||||||
Berichttitel: | ||||||||||
Heb even zitten slapen dus. 914 /4 kopen en een 6-cyl inleggen. 2.2 of 2.4 S of T kan allemaal. 901 bak kan zo'n 180 pk verwrken, daarna krijgt ie een kortere levensduur. Vooral niet remmen vergeten te upgraden. Als je serieus aan de gang gaat stuur eens een PB-tje |
Pagina 1 van 1 | Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |