Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 01 dec 2024 14:43

Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Trajectcontrole A1 Deventer......(?) 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Op zoek naar een 997
Bericht Trajectcontrole A1 Deventer......(?)
Regelmatig kom ik met de 993 langs Deventer. Of het nu al actief is of dat het er aan komt......dat weet ik dus niet: Trajectcontrole 100 km/uur.
Wie weet hier iets meer over, de stinger gaat elke keer wel af, dit volgens mij vanwege de camera's (?) hij piept in ieder geval bij elke camera. Traject zowel Twello - Bathmen als vv? Alvast bedankt. Greetings...... :wink:

03 mei 2006 23:43
Profiel
PorscheForum Rakker
TT 3.2 V6 quattro DSG 2004
Deventer
Bericht 
Die trajectcontrole is er wel een tijdje geweest, maar volgens mij al zeker een jaar weer buiten bedrijf.

Voor zover mij bekend wordt er nu niet permanent gecontroleerd.

04 mei 2006 10:31
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Bericht 
Ik woon vlak aan de A1 (Lochem) en trek de Porsche regelmatig los tussen Batmen en Holten,lekker rustig en nieuw asfalt :twisted:

Tot op heden geen bekeuring gehad DAAR. :lol: :lol:

04 mei 2006 11:46
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
971 Panamera gts 991 Turbo S /ex 930 Turbo (ex) / 970 Panamera (ex)
Zwolle
Bericht 
De stinger reageerd bij Zwolle op de A28 ook wel eens op de camera's en daar is ook geen traject controle. ( hoop ik :oops: )

04 mei 2006 12:04
Profiel
Moderator
PF # 136
Bericht 
Pompstation in de buurt?

04 mei 2006 21:59
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
HenkC2C schreef:
Pompstation in de buurt?

ERGO: automatische (schuif)deuren :arrow: net als bij o.a. restaurants en hotels :wink:

04 mei 2006 22:08
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
987 3.2S '07 / ex-986 2.7 '03 / ex-964 C2 '91 / ex-968 CS '92 / ex-964 C4 targa '91
regio Waterland
Bericht Re: Trajectcontrole A1 Deventer......(?)
911/964/993 schreef:
Regelmatig kom ik met de 993 langs Deventer. Of het nu al actief is of dat het er aan komt......dat weet ik dus niet: Trajectcontrole 100 km/uur. Wie weet hier iets meer over, de stinger gaat elke keer wel af, dit volgens mij vanwege de camera's (?) hij piept in ieder geval bij elke camera. Traject zowel Twello - Bathmen als vv? Alvast bedankt. Greetings...... :wink:

Trajectcontrole werkt "bij ons in het westen" :wink: in ieder geval niet op radar, maar met lussen. De hele A10 West (één van mijn favoriete stukken snelweg :sick: ) is 80 km/u traject en bezaaid met lussen.

Dat is dus gewoon de cruiser op 88 km/u en afwachten..... hopelijk wordt dat stuk bij Deventer niet te lang....

05 mei 2006 8:34
Profiel Twitter 
PorscheForum Super Junkie
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht Re: Trajectcontrole A1 Deventer......(?)
ErikE schreef:
Dat is dus gewoon de cruiser op 88 km/u en afwachten..... hopelijk wordt dat stuk bij Deventer niet te lang....

Sinds wanneer kun jij 88 km/u op de westelijke A10 rijden? Ik sta daar meerdere keren per week met de tellenaald op 0. :mrgreen:

Is overigens inderdaad zo dat radar detectoren de trajectcontrole niet kunnen waarnemen. Er wordt namenlijk geen radar gebruikt maar door middel van lussen van ieder voertuig een plaatje gemaakt en dat ettelijke 100en meters verder weer.

05 mei 2006 21:57
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
2x944 na 1x 944 S2
Zwiep
Bericht 
André 3.0 schreef:
Ik woon vlak aan de A1 (Lochem) en trek de Porsche regelmatig los tussen Batmen en Holten,lekker rustig en nieuw asfalt :twisted:

Tot op heden geen bekeuring gehad DAAR. :lol: :lol:

Hé das toevallig een buurman, ik kom ook uit Lochem (Zwiep) maar ik kan me niet herinneren dat ik jouw auto ooit heb gezien.

On Topic: Ik rijd met enige regelmaat van Bathmen naar Deventer over de A1 en vice versa en ik vind het een perfect stuk om even lekker het gas in te trappen. Tot op heden nog geen reactie van Koos S en handlangers mogen ontvangen.

05 mei 2006 23:38
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 9 berichten ]