Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 01 dec 2024 14:44

Antwoord op onderwerp  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Belangrijke mededeling!!!! 

Ik als Porsche liefhebber ben "niet" gek op voetbal
Nee, geen voetbal voor mij 67%  67%  [ 41 ]
Ja, ik zit voor de buis met borrelnootjes etc. 33%  33%  [ 20 ]
Totaal aantal stemmen : 61

Belangrijke mededeling!!!! 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht Belangrijke mededeling!!!!
Aan alle vrouwen :

1. Van 9 Juni t/m 9 juli 2006, is het de bedoeling dat je de sportsecties van de kranten leest, zodat je op de hoogte bent van wat er gebeurt met betrekking tot de World Cup 2006, zodat je kan meepraten in een discussie. Als je dit niet doet, bestaat de kans dat je kwaad wordt aangekeken, of totaal wordt genegeerd. AUB niet klagen als je geen aandacht krijgt.

2. Tijdens de World Cup is de televisie van mij, de hele tijd, zonder uitzonderingen. Als je ook maar naar de afstandsbediening kijkt, ben je een oog kwijt !!!!!

3. Mocht je tijdens een wedstrijd voor de tv langs willen, dan mag dat, mits je dit kruipend over de vloer doet, zonder mij te storen. Wanneer je besluit om naakt voor de tv te gaan staan, zorg dan dat je daarna gelijk weer je kleren aandoet, want als je een koutje vat, heb ik geen tijd om je naar een dokter te brengen of je te verzorgen tijdens de World Cup.

4. Tijdens de wedstrijden ben ik doofstom en blind, behalve als ik iets te drinken of te eten nodig heb. Je bent gek als je denkt dat ik naar je luister, de deur open ga doen, de telefoon opneem, of, indien aanwezig, de baby opraap als die op de grond is gevallen.... Dat gebeurt niet !!!

5. Het is belangrijk dat je er te allen tijde voor zorgt dat er minimaal 2 sixpacks bier in de koelkast staan, er voldoende chips in de kast ligt en dat je je gedraagt als er vrienden van mij voetbal komen kijken. Als tegenprestatie mag jij dan de tv gebruiken tussen 00.00 uur en 06.00 uur, behalve als er een herhaling van een goede wedstrijd is.....

6. AUB !!! Als ik boos of verdrietig ben, omdat mijn favoriete land aan het verliezen is/ verloren heeft zeg dan NOOIT : Het is maar een spelletje, of: geen zorgen, de volgende wedstrijd winnen ze. Wanneer je dit soort dingen zegt, maak je mij alleen maar bozer en ga ik minder van je houden. Bedenk dat je nooit meer van voetbal zult weten als mij en je troostende woorden dus alleen maar averechts zullen werken en leiden tot een scheiding.....

7. Je bent welkom om 1 wedstrijd samen met mij te bekijken en je mag in de rust tegen me praten, maar alleen tijdens de reclame en als de score gunstig is. Ik benadruk dat dit voor 1 wedstrijd is... Je kan de World cup dus niet gebruiken als excuus om meer tijd samen door te brengen.

8. De herhalingen van de doelpunten zijn erg belangrijk. Het kan mij niet schelen dat ik ze al gezien heb, ik wil ze weer zien. Heel vaak..

9. Vertel je vrienden geen baby's te krijgen, of kinderfeestjes te geven of andere bezigheden die mijn aanwezigheid vereisen te organiseren, want :
a) Ik kom niet
b) Ik kom niet
c) Ik kom niet

10. Mocht 1 van mijn vrienden bellen om op zondag voetbal bij hem thuis te kijken, dan gaan we gelijk. !

11. De dagelijkse hoogtepunten uitzendingen op tv elke avond, is net zo belangrijk als de wedstrijden zelf. Durf niet te zeggen " maar dit heb je toch al gezien...laten we overschakelen op 1 van mijn favoriete uitzendingen" want het antwoord zal zijn: " Kijk bij regel 2 van deze lijst"

12. En als laatste : Houd opmerkingen als "Gelukkig is het WK maar 1 keer in de 4 jaar" voor je. Ik trek mij toch niets aan van deze opmerking, want na het WK beginnen De Eredivisie, de Serie A, de Bundesliga, de Primera Division, de Premier League, Champions League, UEFA Cup etc, etc, etc. Toch weer !!

Bedankt voor de medewerking
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

05 mei 2006 20:44
Profiel Twitter 
PorscheForum Junkie
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replika
Reuver
Bericht 
Ik ga lekker de P uitlaten als Nederland speelt. Dan is er tenminste geen hond op straat :lol: .

mhaschreurs.hyves.nl

05 mei 2006 21:17
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
EX Carrera Targa 1985 zilvergrijs, bijna ex 993 Cabrio 1994 zwart, EX Boxster 1999 zwart
Wachtebeke
Bericht 
Alle Nederlandse vrouwen kunnen dan ook de grens over. Belgische mannen hebben dan tijd zat om ze te verwennen. :P 8) :P

05 mei 2006 21:50
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Ben ik blij dat ik niet zo'n groot voetbal fan ben. Hoef ik ook niet dat soort contracten voor mijn vrouw op te stellen.

Ik ga inderdaad het asfalt wel inspecteren. Lekker rustig. :wink:

05 mei 2006 21:53
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Voorlopig niet !
Friesland
Bericht 
Het interesseert ook mij bitter weinig, dit in tegenstelling tot mijn vrouw en oudste zoon: zij zitten bijna IN de televisie . . . . .

05 mei 2006 22:02
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
Ik vind het wel leuk. Jammer dat Belgie niet mee doet, maar ze missen voorlopig de kwaliteit om mee te mogen doen, helaas.
Dan ben ik per definitie voor de underdog of voor de teams die mooi en goed voetballen, bijvoorbeeld:
8 jaar geleden had Senegal de kwalificatie gemist. Al hun tovermannen hadden toen hun best gedaan voor het bevriende koloniale Frankrijk. Worden die toch wel niet wereldkampioen zekers!?
4 jaar later mag Senegal wel meedoen, uiteraard hebben de tovermannen van Senegal al hun relikwieen etc. zelf gehouden voor hun team. Openingswedstrijd: Frankrijk-Senegal: 0-1
HEERLIJK.

05 mei 2006 23:48
Profiel WWW
vianen
Bericht 
Mijn Belgiesche vrienden, waar zijn de rode duivels nou eigenlijk gebleven???

Ze konden voor een paar jaar terug toch nog hele leuke dingen laten zien??

Hoe kan het zijn dat ze er nu niet bij zijn??

06 mei 2006 0:06
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
bert964c4 schreef:
Mijn Belgiesche vrienden, waar zijn de rode duivels nou eigenlijk gebleven???

Ze konden voor een paar jaar terug toch nog hele leuke dingen laten zien??

Nederland heeft ze betaald om niet mee te doen :roll:
De uitslagen van het weekend, staan tegenwoordig in België al in de vrijdagskrant :oops: :lol:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

06 mei 2006 0:12
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Zuid-Holland
Bericht 
michael schreef:
Ik ga lekker de P uitlaten als Nederland speelt. Dan is er tenminste geen hond op straat :lol: .

Zijn we met z'n tweeen aan het scheuren..........

06 mei 2006 7:06
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
EX Carrera Targa 1985 zilvergrijs, bijna ex 993 Cabrio 1994 zwart, EX Boxster 1999 zwart
Wachtebeke
Bericht 
bert964c4 schreef:
waar zijn de rode duivels nou eigenlijk gebleven???

Of ze mochten niet van de gokchinees........

06 mei 2006 7:49
Profiel
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Bericht 
ivo911 schreef:
michael schreef:

Idem :lol:

06 mei 2006 8:49
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Zuid-Holland
Bericht 
André 3.0 schreef:
ivo911 schreef:
michael schreef:

Idem :lol:

't wordt nog druk..................

06 mei 2006 9:01
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Ex - Boxster 2.7
Apeldoorn
Bericht 
Citaat:
André 3.0 schreef:
ivo911 schreef:
michael schreef:
Ik ga lekker de P uitlaten als Nederland speelt. Dan is er tenminste geen hond op straat .

Idem

't wordt nog druk..................

denk ook even aan mij als je op twee wielen de bocht omkomt want grote kans dat ook ik mijn P uitlaat

06 mei 2006 9:24
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Ik zal er een Polletje aan hangen, ik denk dat van alle Porschisten maar een klein deel van voetballen houd............ikke verre van.

Voetballen staat bij mij op gelijk niveau als darten en klootschieten.

Als Nederland (jeweetwel die verwende rot miljonairtjes die nog bij mamma aan de tiet zitten) in de finale komt, denk en hoop het niet, dan organiseer ik een lekkere Porsche meeting ergens aan een lekker stukkie snelweg met dito bochtjes, neem ik de broodjes mee.................

06 mei 2006 9:34
Profiel
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht 
@Erik: dit is niet voor Annelies bedoelt, maar voor mij dus blijkbaar( dacht dat ik de enige zou zijn met een dergelijke reactie, maar niets daarvan :wink: )

@John: hou ik je aan (kan je gelijk dat kratje bier meebrengen :P :wink: )

06 mei 2006 11:08
Profiel
Lemmer (PF #48)
Bericht 
John4S schreef:
Als Nederland (jeweetwel die verwende rot miljonairtjes die nog bij mamma aan de tiet zitten) in de finale komt, denk en hoop het niet,

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

:pukel: :pukel: :pukel:

06 mei 2006 11:09
Profiel Twitter 
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Ik ben zeker geen groot voetbal liefhebber.
Maar een WK of EK vind ik wel geweldig.

Maar als er op hetzelfde tijdstip iets van autosport op bijv. RTL5 is, staat de tv op 5.

(geintje John... :evil: :shock: :D :wink: )

06 mei 2006 11:11
Profiel Twitter 
964.c4
assendelft
Bericht 
ik had niet gedacht dat de niet voetballers nu nog in de meerderheid zouden zijn.

Ik heb echt niks met voetbal en al helemaal niet omdat het ineens nederland is die moet spelen.

robert

06 mei 2006 11:19
Profiel WWW Facebook 
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Erick schreef:
(geintje John... :evil: :shock: :D :wink: )

Nee................

Enne Paul, dat biertje dat staat......ff lekker met de westerlingen (andere ook welkom) paar tunneltjes pakken die avond, bij jouw om de hoek zijn de lekkerste van Nederland.

06 mei 2006 11:41
Profiel
PorscheForum Rakker
1:43
IJmuiden
Bericht 
Ha, die Porschisten;

Normaliter geen voetballiefhebber (ik kijk eigenlijk alleen de wedstrijden van mijn zoontje), maar met de WK neem ik toch geregeld de moeite om een wedstrijd van oranje mee te pikken. Of andere leuke clashes natuurlijk. Misschien wel omdat hier clubbelangen en die van de spelersmarkt geen (of op zijn minst een kleinere) rol spelen. Ook weer niet zo dat ik met petjes, slingers en toeters aan de slag ga, hoor. Twijfelgevalletje, maar toch "ja" gestemd.

06 mei 2006 13:14
Profiel
PorscheForum Rakker
Porschûh
Bericht 
ivo911 schreef:
michael schreef:

Met mij erbij is drie

06 mei 2006 13:53
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Sjonnie schreef:
Ik vind het wel leuk. Jammer dat Belgie niet mee doet, maar ze missen voorlopig de kwaliteit om mee te mogen doen, helaas.
Dan ben ik per definitie voor de underdog of voor de teams die mooi en goed voetballen,
Die inburgeringscursus heeft niet geholpen bij jou he ;)

Maareh, sluit me aan bij een aantal bovenstaande.. Voetbal kijk ik niet, maar als Oranje moet spelen toch wel!.... (16 juni zit ik zelfs in Stuttgard in het stadion!)

06 mei 2006 14:46
Profiel Facebook 
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
paSCal schreef:
(16 juni zit ik zelfs in Stuttgard in het stadion!)

In Stuttgart zijn en dan niet.......... :roll: :? ............ :twisted: :wink:

06 mei 2006 16:34
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
911 carrera 3.2 '86
Kapelle
Bericht 
Ik ga voor optie 3. Normaal kijk ik er nooit naar, maar zo'n WK vindt wel leuk om af en toe te kijken (en af en toe de P uit te laten) :wink:

Ik heb dus niet gestemd :twisted:

06 mei 2006 18:46
Profiel
PorscheForum Junkie
911 carrera 3.2 '86
Kapelle
Bericht 
Rob Herfst schreef:
paSCal schreef:
(16 juni zit ik zelfs in Stuttgard in het stadion!)

In Stuttgart zijn en dan niet.......... :roll: :? ............ :twisted: :wink:

En het dan nog gewoon van je auto af kunnen lezen ook :bang:

:lol: :twisted:

06 mei 2006 18:49
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 47 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende