Mijn naam is Ferdinand (inderdaad, een bekende naam) en ik kom uit de omgeving van Utrecht. Vanaf mijn babytijd ben ik al gek op Porsche en nu wil ik er eentje op de oprit. Mijn grootste hobby is autorijden in de Alpen. Het liefste met een cabrio. Wat mij zo aanspreekt bij Porsche is de passie waarmee bezitters met hun wagens omgaan en het plezier dat ze ermee hebben. En het uiterlijk van een 911 is beautiful. Maar hoe koop je een goede Porsche 911 cabrio van '98/99? Ik zit al een tijdje te googelen en kwam het Porscheforum tegen. Op de site www.erpa.nl staat een 911 cabrio te koop met kenteken 39-PK-LJ. Heeft iemand informatie over die auto?
Groeten, Ferdinand
10 dec 2011 21:43
3AE '99
987.2 Cayman S
Roosendaal
Re: Even voorstellen
hallo Ferdinand, veel plezier met lezen, leren, zoeken, kopen en vooral ! Wagen bij Erpa ken ik verder niet maar ziet er netjes uit, aardig wat opties op de sticker. De vraag is alleen welke. Prijs vind ik nogal stevig voor type/bouwjaar/km-combi
_________________________________________ "...indrukwekkend, collega...maar werkt het ook in theorie?..."
10 dec 2011 21:55
bully
Ferdinand1 schreef:
Mijn naam is Ferdinand (inderdaad, een bekende naam).
Bond, james bond, das een bekende naam, Ferdinant, wtf is Ferdinant?.......
11 dec 2011 2:01
spike
Boxster 987 NPC 1687
Amsterdam
Hallo Ferdinand1
Ben je geintreseerd in een Boxster of wil je een 911
Ik heb een mooie eerlijke Boxster 2.7 van 2005 in de verkoop
Spike
_________________________________________ Rij nooit harder dan je engelbewaarder kan vliegen!
www.verkeersschooltrilling.nl
11 dec 2011 10:32
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980
Middelburg (B)
Welkom hier
Citaat:
Bully schreef:Bond, james bond
Ken ik niet, alleen de boerenBOND
11 dec 2011 12:47
Ferdinand1
Dank je Spike voor je aanbod, maar ik wil inderdaad een 911. Heeft met jeugdsentiment te maken. Ooit ingehaald door een 911 cabrio op de Duitse Autobahn toen ik bij mijn ouders achterin een Golf GTI zat en we net de 200 aantipten .............
11 dec 2011 14:33
bully
Ferdinand1 schreef:
Maar ik wil inderdaad een 911. Heeft met jeugdsentiment te maken............
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum