Goedemiddaggggggggggg,
Mijn naam is jack Schoonenberg , zelfstandig ondernemer, getrouwd, 2 kinderen; 2 jongens van bijna 16 en 18 jaar, en ben sinds 1994 in het bezit geweest van een indisch rode Porsche 911C4 type 964.
Deze auto heb ik ruim 16 jaar in mijn bezit gehad, na zoveel jaren begon het toch te kriebelen, ik wilde een andere !.
Dagelijks rijd ik al ruim 3 jaar in een BMW M5 ( de 10 cilinder
) dus het verschil met de 911 C4 werd op snelheid even te groot.
Dus er moest een andere komen... wat is het geworden: een 911 turbo cabriolet type 996 uit eind 2004 met Porsche Approved garantie.
De 964 heb ik erop ingeruild, dus ik weer blij...... dacht ik.... er mankeerd (e ) nogal wat aan
, de Porsche heb ik bij Porsche centrum Leusden gekocht van de 1e eigenaar met 74000 Km.
Hij is inmideels al 4x in Leusden geweest voor de stinkende, en vreemd aanvoelend koppeling, nu is de maat vol, en staat de Porsche Bij Porsche centrum Amsterdam.
Ik heb echt heel veel "vreemde " dingen meegemaakt met Leusden, en ben benieuwt of het in Amsterdam beter gaat ( hij staat er vanaf 23-01-2012 )
Wat betreft het rijden, in één woord SUPER, daar ligt het niet aan, nu maar hopen dat hij deze maal WEL naar behoren gemaakt wordt!.
Het is tevens jammer dat de Turbo de nare ratel in het blok heeft, schijnt zo te horen... ( ketting oliepomp )
Nog steeds een zeer tevreden Porsche liefhebber!