Porsche en Detail liefhebber uit de Zaanstreek...
Na lang speuren en het niet terug kunnen vinden van mijn gebruikersnaam
, heb ik maar besloten om mezelf opnieuw aan te melden en daarbij ook maar weer opnieuw voor te stellen…
Ik ben Ferry, woonachtig in de Zaanstreek en ben een gepassioneerd liefhebber van auto’s en motoren. Daarbij misschien nog wel gepassioneerder in het verzorgen/detailen van alles waarbij mijn handen gaan jeuken op datzelfde gebied. Met name het exclusievere gebied…
Wat zo’n 16 jaar geleden is begonnen als een uit de hand gelopen hobby, is inmiddels alweer een paar jaar een eigen “detailing” bedrijf. In een tijd met teveel hobby’s, waarbij perfectionisme en passie vaak samen komen, maak ik graag foto’s van al het werk wat ik aflever. Porsche is al jaren een merk waar mijn interesse ligt, het komt zelfs terug in mijn briefpapier, visitekaartjes en flyers
Een jaar of 5 geleden was ik druk op zoek naar een 993, al jaren speur ik het porsche forum af en al ben ik er soms een paar maanden niet, komt het toch weer bovendrijven
Door een vaste klant van mij werd ik gewezen op de jubirit van 12 augustus en ik ben voornemend om dan ook deel te nemen met een 993 Cabrio: