hallo, ik ben een nieuw forumlid , mijn naam is jos ik kom uit het midden van het land en rij nu een jaar of 5 in mijn boxster 2.7 uit 2002 ik ben altijd al een beetje autogek geweest en heb ook nog een aantal oldtimers van allen franse makelei-Renault alpine A310-een mehari een peugeot 403 sedan uit 64 en een 403 bachee ( pick-up) uit 1960 diesel! hiervoor heb ik een 8 cilinder Triumph stag gehad ( helemaal laten restaureren en 13 jaar in bezit), leuke auto maar sindsdien een hekel aan alles wat engels is ( op autogebied ) wat een slechte auto's maakten ze in de 70 er jaren in GB, ik was dat ding zo zat dat ik hem heb ingeruild ( voor veel te weinig gezien de geinvesteerde resto kosten) bij aankoop van de boxster. dit is tenminste echt en niet sleutelen maar rijden ( en een beetje onderhoud dat wel) de laatste tijd begint het wel te kriebelen en denk ik aan vervanging door een klassieke 911 uit de 70 jaren. tot zover groeten
06 maart 2013 18:41
de911gek
Re: nieuw op het forum
Welkom hier! Mooi verhaal en een mooie doelstelling. Houd ons op de hoogte... ennuh.. idd lekker nu bij Porsche blijven..
_________________________________________ Once a 911 always a 911...
06 maart 2013 18:47
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3
nu Alpine en Lotus
Re: nieuw op het forum
Hoi Jos, welkom hier. Zo'n A310 had ik ook bijna op de oprit staan, vriend van mij had er ook een. Zo'n Stag is ook prachtig! De 17e is de voorjaarsrit vanaf PC Eindhoven, join!
Jean-Pierre
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum