Goedemorgen allemaal,
Na bijna 2 jaar
te staan ingeschreven wordt het tijd me eens voor te stellen.
Ik ben David en kom uit Huizen.
Mijn zoektocht begon naar een P 993 4S. Na een aantal teleurstellende aankoopkeuringen (oa 1 schade auto wrs kop staart botsing, een ander waar nog ruim 7000 euro aan noodzakelijk te maken kosten bij kwam op de al hoge vraagprijs en een verkopende partij die op het laatste moment de auto uit de verkoop haalde) was ik het ff helemaal beu. Net na de laatste teleurstelling vorig jaar maart was ik op het P-forum aan het kijken en zag een zwart handgeschakelde Targa te koop staan van Master Ken. Om het verhaal kort te houden een afspraak gemaakt (wat was de koffie lekker zeg J-W
), deal gemaakt incl. akk (bij Peter Hofstee
) en de Porsche overgenomen.
Om een of andere reden begon er weer een zoektocht en nu naar een 964 Carrera 2. Was oa pas bij Duc 748 geweest. Helaas kwam er nog een zuiderbuur op bezoek en deze heeft de wagen overgenomen zonder akk en ik wilde het alleen met! Dat was even balen, maar had er vrij snel vrede mee. Diezelfde avond nog was er net op Autoscout een zwarte uit 1991 2e lichting geplaatst. Meteen gebeld en een afspraak gemaakt. Had er een goed gevoel bij en daarom een afspraak voor een akk gemaakt bij Paul Geeris
. (vanwege de afstand) Al met al, heb de wagen nu ruim een week in bezit en jonge jonge wat rijdt ie lekker zeg
Zie album voor enige foto's