Hoi,
Ik ben Ferry en heb sinds kort een 911 SC van 1979 en kom uit een VAG familie
Al jaren sleutel ik aan golfjes 1 en heb een aantal jaar als inbouwer auto-electronica gewerkt, dus sleutelen is wel mijn passie. Mijn dagelijkse auto komt dan ook uit de VAG stal. Een geheel zwarte Audi A4 Avant.
Nu even terug naar de SC.
Het is origineel een geheel zwarte auto. Dus interieur zwart nappa leer en de omlijstingen ook allemaal in het zwart.
Volgens de verkoper komt deze auto oorspronkelijk uit Duitsland en is in het verre verleden geëxporteerd naar Amerika.
Ik weet niet of het waar is maar de auto lijkt wel Europees. Als ik kijk naar hoe de airco is gemonteerd lijkt het achteraf ingebouwd want alles is aan de rechterkant gemonteerd als ik het vergelijk met de diverse boeken en wat er op internet te vinden is.
Op de foto staat de auto op 16 inch fuchs maar deze heb ik er niet bij gekocht. Dit omdat de verkoper er goud voor vroeg maar voor de originaliteit ben ik wel rustig op zoek. Nu zitten er cup velgen op wat persoonlijker mooier vind omdat ik van grote wielen hou.
De bedoeling is om de auto op te knappen en origineel te houden behalve de wielen
Haast heb ik niet aangezien de prijzen van de onderdelen ook hoger liggen dan ik gewend ben, dus rustig op zoek naar de onderdelen.
Omdat ik de 911 nog niet goed ken zal ik hier wat slimme en misschien wat stomme vragen stellen.
Hieronder wat slechte foto's van toen ik de auto ging bekijken.