Even voorstellen & informatie beoogde 987 Boxster S gevraagd
Goedenavond Porsche Forum leden,
Na lang dromen, sparen en zoeken sta ik op het punt mijn eerste Porsche te kopen.
Ik kom uit Noord-Brabant, 39 jaar jong, altijd al autoliefhebber geweest en heb een aardige VW Golf GTI geschiedenis.
De GTI's zijn een aantal jaren geleden verkocht.
Ik heb wel altijd redelijk "leuke" auto's van de zaak gehad, maar voor mijn werk heb ik mu een 4WD: Functioneel, maar zonder emotie...
Nu sta ik dus op het punt een Porsche te kopen, voor erbij, voor de zomer.
Met mijn lichaamsbouw vallen de 996 (alle types) af, vanwege het alleen axiaal verstelbare stuur.
De eerdere 911's zijn me te duur en de 997 zou een Coupé fantastisch zijn, echter dat is een "normale" auto.
Ik wil voor nu graag een cabrio.
De 997 Cabrio heb ik gepast, zit lekker, maar er is achter mij geen ruimte voor het (originele) windscherm.
De Boxster 987 met "normale" stoelen zit me helaas ook niet lekker.
Nu heb ik afgelopen weekend een 987 Boxster S met adaptieve sportstoelen "gepast". Dit lijkt me te passen!
En de aanschafprijs van een 987 is uiteraard ook "leuker" dan die van een 997.
Het is de Arctic grijze Boxster S met terracotta interieur (te koop bij Zuffenhaus in Hilversum).
http://zuffenhaus.nl/car/porsche-boxster-3-4-s-handbak/Ik heb de auto gereserveerd, dinsdag de aankoopkeuring inplannen bij Porsche.
Aangezien de auto redelijk bijzonder is, qua opties en kleur (interieur) hoop ik dat iemand van jullie de auto wellicht (her)kent?!
Zo ja, dan hoor ik dat heel graag!
Ik laat jullie in ieder geval horen hoe het afloopt, ik zal me later nog verder voorstellen en ook mijn zoektocht van de laatste maanden beschrijven... de diverse auto's/verkopers blijven je (mij) echt verbazen.
Alvast bedankt voor de reacties.
Hartelijk groet,
G. Biemans