Beste Allen,
Afgelopen zaterdag heb ik mijn eerste Porsche uit Duitsland gehaald! Het is een zwarte Cayman 2.7 H6 uit 2007 geworden.
Nadat vorige week de koop rond is gekomen heb ik nog snel een aantal zaken kunnen regelen om de auto zaterdag met de autoambulance op te halen.
Zaterdagochtend al voor het ochtendgloren op pad richting Hockenheim. Aangezien ik de auto voor die tijd heb laten keuren konden we de auto op de ambulance rijden en de verdere overdracht afhandelen. Bij de terugreis nog even langs Sportwagenservice Diehl geweest om heb te bedankt voor zijn service en nog wat verdere uitleg gekregen over de uitkomst van de keuring. Na een voorspoedige reis waren we om half 6 weer terug in Groningen.
Vanmorgen ben ik bij het RDW keuringsstation in Groningen langs geweest om de auto te laten keuren. Aangezien ik de auto zaterdag pas gekocht heb kon in geen afspraak meer maken, dan maar op de bonnefooi dacht ik en was als vierde aan de beurt. het viel mij wel op dat de auto veel bekijks kreeg. Altijd leuk natuurlijk
Aangezien het CVO bij de auto was kon ik al na 15 minuten huiswaarts. Jammer genoeg woon ik maar 5km van het keuringsstation af dus nog erg veel rijplezier heb ik nog niet gehad.
Als ik meer tijd heb dan zal ik wat foto's plaatsen van de Cayman..