Mijn naam is Sander de Vries, ben 44 jaar oud, kom uit Drenthe en ben van kleins af aan een enorme Porsche- / autogek. Heb geen Porsche maar rijd momenteel een VW Golf 7 R 2.0 (mede ontwikkeld door een Porsche ingenieur) door JD Engineering naar 420 pk gebracht.
Ben gek op alles wat met Porsche te maken heeft en ben altijd op zoek naar Porsche spullen. Ook mijn kantoor gaat er binnenkort aan geloven en wordt een Porsche hok.
Als jullie forumleden Porsche spullen aanbieden en foto's posten dan ben ik in mijn element.
Groet,
Sander
18 sep 2018 21:04
A-Line
LEEUWARDEN
Re: Nieuw forumlid / autogek
Welkom Sander. Veel plezier met het verbreden met je hobby al hier.
18 sep 2018 21:10
Henk
PF # 136
Welkom hier Sander!
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
18 sep 2018 22:46
erwin996
M140i
Welkom Sander! Qua snelheid hoef je geen Porsche meer te hebben, jouw Golf is sneller dan de meeste Porsches...
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
18 sep 2018 22:52
Anne 2.7
>> 911 2.7 1977 <<
ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82
> Groningen PF #4 <
Welkom! Veel plezier hier!
_________________________________________ Trained byGP E L I T E 'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)
19 sep 2018 7:39
Maarten
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Welkom. Maarre: een Golfje 400+ PK lijkt mij net zoveel kosten als een nette 911?
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
19 sep 2018 7:54
Kheldar
996 C2, 944 RS-style
Dag Sander ... lijkt me snelheid zat zo een gekietelde Golf R. Gisteren op AutoblogHD nog een filmpje gezien van een gelijkaardige auto. Ook door JD onder handen genomen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum