Hi allemaal, even een korte introductie van mijzelf op dit forum!
Eerlijk gezegd was ik nooit echt met Porsches bezig, simpelweg vanwege de hoge kosten. Tot een vriend mij onlangs wees op de gunstige youngtimer regeling als je deze zakelijk aanschaft, wat mij als ZZPer wel aansprak. Onze kleine Citroen C3 van 8 jaar oud vonden we wel aan vervanging toe en hadden zin om een SUV te rijden. Toen we op de diverse occasion sites binnen de criteria (15 jaar oud, SUV, max 12k) een aantal mooie Cayennes voorbij zagen komen, was het liefde op het eerste gezicht <3. Na even gecheckt te hebben met m'n boekhouder dat ik niks over het hoofd zag, zijn we actief gaan zoeken en inmiddels de trotse ouders van een 15 jaar oude Cayenne S uit 2005 met zo'n 230k op de teller. Sjonge jonge wat rijdt dat lekker, autorijden is opeens weer een stuk leuker geworden.
Wat fijn dat dit forum er is, ik heb al e.e.a. gelezen en zodoende besloten om bij voorkeur Euro 98 (E5) te tanken. De BTW aftrek maakt dit gelukkig wat beter betaalbaar. Heb een ANWB pas genomen voor tanken (incl internationaal), wassen, parkeren etc en dat gemak voelt als een enorme luxe. Ondanks dat de rekening vanzelf een maandje later volgt
Groeten en sterkte allemaal in deze uitzonderlijke corona-tijd.