Nieuwe Porscherijder 911 - 997.1 cabrio
Beste Porsche forumleden,
Sinds een jaar ben ik eigenaar van een 911 997 cabrio uit 2005 die ik zelf uit Belgie heb geimporteerd van de 2e eigenaar. Ben er inmiddels al 2 maal mee naar noord Italie op vakantie geweest met het gezin (ikzelf, vrouw, kind en 1 stoeltje over voor bagage, gaat uitstekend). ik woon in Waalre bij Eindhoven.
Voorheen heb ik jaren een Honda S2000 gereden, zoals op de foto's (welke overigens niet de mijne is/was)
Inmiddels heb ik ook wat vragen, waar jullie vermoedelijk wel antwoord op weten:
- Is het standaard dat de cabriokap geopend en gesloten kan worden tijdens het rijden, of is de mijne gemodificeerd?
- Is er een mogelijkheid om alle 4 de ramen in een keer te sluiten? ipv dat ik eerst de 2 voorste en dan de 2 achterste moet sluiten? Vind dat namelijk best irritant.
- De randen van mijn woofer luidsprekers in de portieren zijn vergaan (non-bose). Weet iemand waar ik (al dan niet aftermarket) passende vervangingsluidsprekers kan krijgen? Wellicht heeft iemand zelfs een setje liggen, aangezien sommigen het geluid upgraden?
Alvast bedankt!
Joris