Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Ook nieuw

23 aug 2006 20:02

Ja, nog een nieuwe hiero.

Ik wil graag e.e.a. weten van de Porsche 914, maar die vragen stel ik wel in een ander topic. Daarom ben ik even lid geworden van dit forum.
Ik hoop dat ik de info kan vinden die ik zoek!

Even over mijzelf: eind 30-er, gezinnetje met twee kids, Amerikanen gek, twee Corvettes gehad, maar door gezinnetje is dat iets praktischer geworden.
Nu ook nog een Golf MK1 cabrio, maar ik zit te verzinnen of dat iets anders kan worden.
Door een plaatselijke garage waar ze helemaal Porsche gek zijn wordt ik heftig aan het twijfelen gebracht of ik ooit weer een Corvette wil of wellicht een leuke... Porsche?

Oh, voor de hobby doe ik ook nog in modelauto's in de schaal 1/64, compleet met webwinkel!

Afijn, ik ga nu verder met de vragen in het andere topic!

23 aug 2006 21:18

Welkom op het Forum. Waarschijnlijk zal het niet bij "even" blijven zoals je hierboven vermeld. Succes met het nemen van je besluit (ik zou het wel weten) :lol:

Re: Ook nieuw

23 aug 2006 21:36

Om met de woorden van Master Ken te beginnen, ik zou het ook wel weten :!:
Welkom op het PF(voor even :shock: )
En kijk uit voor het Pvirus :D

23 aug 2006 22:15

Welkom gebiedsgenoot. :wink:

23 aug 2006 22:38

Volgens mij hebben wij elkaar al eens ontmoet bij Carman. Kan me iets bij het enthousiame voorstellen.

Welkom en koop een leuke Porsche. Kun je ook wat vaker bij Peter langskomen.

Overigens is mijn hobby: 1:43 930's sparen, maar heb er ook veel van Herpa

23 aug 2006 22:47

Welkom! Er zijn volgens mij niet zo heel veel PF-ers met Amerikanen. Niet echt een voor de hand liggende combi. Maar desondanks nogmaals van harte welkom hier, en veel leesplezier!

23 aug 2006 22:54

Dank jullie wel! Idd kom ik regelmatig bij Peter de Man, is het niet voor een van de auto's dan is het wel voor een bakkie!

Amerikanen <> Porsches... Dát is nou net mijn dilemma! Vanaf m'n jeugd ben ik al Corvette gek, heb er eentje gerestaureerd, een 'bijna nieuwe' gehad voor dagelijks, Museum & fabriek geweest, tja, die liefde zit héél diep.

Maar idd, dan kom je weer eens bij Peter... En dan staan er weer drie P's binnen... ohohoh...

24 aug 2006 11:27

Ook van deze kant van harte welkom geheten op dit "verslavende" forum

-voor je het weet heb je er een familie bij-

24 aug 2006 11:51

Welkom van een "buurman" uit de Alblasserwaard.

25 aug 2006 16:19

Afbeelding

Ik heb het niet zo op die Amerikanen. 8)

05 sep 2006 16:08

Welkom hier. Inderdaad een verrassende combi.
Over de 914 is heel wat te vinden hier. Gewoon even de zoekfunctie gebruiken.

06 sep 2006 16:56

De 914 werd toch iets te vaak afgeraden.
Als 'alternatief' is er nu een zoektocht gestart naar een 944.
Plaats een reactie