Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Ola

30 sep 2006 18:41

Hallo! nieuw hier. Wat een leuke site en zeer veel info. waar je iets meekan. Ik ga mij eens voorstellen. Heb recent een 993 tip gekocht van '94. Heb 3 weken eerst lekker gereden en bijgehouden wat allemaal voor verbetering vatbaar is. Met de lijst naar Garage Visser gegaan in Hilversum en hij gaat aan de slag. Laat hem zelfs compleet nieuw overspuiten! Over 3 weken krijg ik hem terug. Foto's van deze parel zal ik dan plaatsen zodat jullie kunnen oordelen of "the complete makeover" de moeite waard was. Ik kan niet wachten....

30 sep 2006 18:43

Welkom hier!!
En of hier veel goede informatie te vinden is :wink:

Laat die foto's van die parel dan maar is zien 8)

30 sep 2006 20:42

Welkom, ben benieuwd.

30 sep 2006 21:03

Ola!
Que tal? :mrgreen:
Hablas bien espaniol lo demas hace poco que prendes espaniol , tranquila poco a poco!

Waren de lijst met verbeteringen al bekend bij de koop of was het een verrassing na afloop?
Helemaal overspuiten :shock: behoorlijk operatie! :wink:
Wel handig om het te documenteren (met foto's) voor bij een eventuele verkoop! :idea:

Veel plezier iig met de 993 en dat de total makeover maar helemaal mag slagen, zodat je weer snel op de weg bent! 8)

30 sep 2006 21:44

Is het niet Hola :P? (Vast niet, gezien de verdere zin van je zal jij het beter weten :P... )

Welkom ;)

30 sep 2006 22:59

R.M.Boosten schreef:Is het niet Hola :P? (Vast niet, gezien de verdere zin van je zal jij het beter weten :P... )

Welkom ;)

Bij mij is het nog altijd Hallo....

Welkom hier.

Succes met de komende 3 weken.... Wachten op de P duurt wel zoooooooo lang. :wink:

01 okt 2006 0:26

Ola! :lol:

Afbeelding

Welkom. Ben benieuwd naar het verhaal achter de 993 tip.

01 okt 2006 1:03

Ola, buenos tardes.

Zullen een paar lange weken worden. Ben zeer benieuwd naar
het resultaat.
Overigens, van harte welkom hier

Gr. Henk

01 okt 2006 10:13

Welkom en ik ben zeer benieuwd naar de foto's van de parel.

01 okt 2006 10:33

WdePundert schreef:ik ben zeer benieuwd naar de foto's van de parel.

Afbeelding :salut: :mrgreen: :wink:

01 okt 2006 10:51

Thx, Rob, maar nu is hij nog niet overgespoten.

01 okt 2006 11:31

De reden dat ik mijn auto opnieuw laat overspuiten is omdat hij voorheen blikschade heeft gehad en ze hebben het niet mooi gespoten/afgewerkt. Nu onder begeleiding van bedrijf met kennis krijg ik een perfecte wagen terug. De teller staat op 100K. Ik doe dit voor komende jaren plezier en mischien tzt. een leuk kado voor mijn dochter wanneer ze 18 wordt.(wel nog 14 jaar te gaan...) :lol:

p.s. zelfde kleur wordt ie

01 okt 2006 12:46

welkom welkom!!

laat die foto's maar komen....

Afbeelding

01 okt 2006 12:51

R.M.Boosten schreef:Is het niet Hola :P? (Vast niet, gezien de verdere zin van je zal jij het beter weten :P... )

Robbie's zinnen maken veel indruk he, dat was misschien wel de bedoeling :P

Maar u heeft gelijk Mr. Boosten :idea:

Het is zelfs ¡Hola! als je het wilt benadrukken zoals wij doen met (alleen) een uitroepteken er achter.

Paul namens zijn Spaanse vrouw.... Annelies :!: :twisted: :lol: :wink:

01 okt 2006 22:25

Welkom hier en ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

tippieporsche schreef:Ik doe dit voor komende jaren plezier en mischien tzt. een leuk kado voor mijn dochter wanneer ze 18 wordt.(wel nog 14 jaar te gaan...) :lol:

Wedden dat je hem nooit aan je dochter over gaat doen. Als je met het virus besmet bent..... :lol:

02 okt 2006 0:51

Paul van Engelen schreef:Robbie's zinnen maken veel indruk he, dat was misschien wel de bedoeling :P
Maar u heeft gelijk Mr. Boosten :idea:

:ass: :tongue: :wink:

02 okt 2006 13:10

Ook van deze kant van harte welkom geheten hier op het forum

21 okt 2006 16:54

Vandaag vol verwachting naar Visser gereden om mijn wagen op te halen. Ik kwam aan en zag gewoon een splinter nieuwe auto staan. Alle punten op mijn lijstje die ik vroeg voor vernieuwing zijn gedaan. Heb vandaag zalig rondgereden en zelfs andere Porcherijders die langsreden gaven mij thumbs up want oh boy deze unit is prachtig. Niks anders dan vol lof over garage Visser. Toppers! :cheers: [/url]

Foto in album
Laatst bijgewerkt door tippieporsche op 21 okt 2006 18:25, in totaal 1 keer bewerkt.

21 okt 2006 17:04

Afbeelding

Afbeelding

ff plaatjes hier neergezet voor je .

Ziet er mooi uit :!:

21 okt 2006 17:11

Dat ziet er inderdaad geweldig uit. Briljante kleur ook zo voor een 993 :thumleft:

21 okt 2006 17:19

outletvalve schreef:Afbeelding

Lijkt dat maar zo :arrow: of staat 'ie daadwerkelijk zo hoog op z'n pootjes :?:

Welkom Tippieporsche :drive:

21 okt 2006 18:06

Olaf schreef:
outletvalve schreef:Afbeelding

Lijkt dat maar zo :arrow: of staat 'ie daadwerkelijk zo hoog op z'n pootjes :?:

Welkom Tippieporsche :drive:

vergeleken met die van mij wel

Afbeelding

het lijkt ook wel door de hoek van de foto alsof de achterkant een halve meter langer is?? :roll:

21 okt 2006 21:20

Welkom op t forum. leuke 993
Plaats een reactie