Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Blijde Verwachting van de Boxster!

03 okt 2006 20:58

Aftellen geblazen....

Nog 3 dagen te gaan en dan komt de lang verwachte Porsche..de jongensdroom van mijn wederhelft ...eindelijk....(ondertussen biecht ik op dat ik het helemaal geen straf vind!!!)

Krijgen nu toch wel de kriebels, sinds de Lancia Monte Carlo die we ooit kochten (en helaas veel te vroeg weggedaan hadden) eindelijk een echte auto;-) na wat VW's AUDI's enz. te hebben versleten...

Zaterdag D-DAY of beter gezegd P(orsche)-DAY...ben heel benieuwd wat ik als vrouw tussen al deze mannen kan gaan vertellen over mijn rijervaringen met de Porsche Boxster(goed hè Olaf;-) (en lekker schakelbakje...)

We houden jullie uiteraard op de hoogte!!

gr.Lizette

03 okt 2006 21:02

Wat zullen die laatste dagen (en nachten) lang duren!

Spannend hoor :D

Alvast gefeliciteerd

03 okt 2006 21:59

Alvast gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst, en veel veilige kilometers!!!

Ik kan alvast een beetje verklappen, dat het heerlijk is om in een boxster te mogen rijden( sinds 4 weken ook 1 aangeschaft, en niets anders dan
permanent :lol: :lol: :lol: )

HAVE BIG FUN :!:

Groet

Martin en Petra

03 okt 2006 22:01

ken het gevoel,moet nog 1 nachtje slapen en dan mag ik morgen de platen gaan halen ...........

knalluh met dat ding :wink: :wink:

03 okt 2006 22:01

WEER 1tje!!!
Gefeliciteerd en veel plezier strakjes.

Re: Blijde Verwachting van de Boxster!

03 okt 2006 22:09

Boxsterretje schreef:Aftellen geblazen....

Nog 3 dagen te gaan en dan komt de lang verwachte Porsche..de jongensdroom van mijn wederhelft ...eindelijk....(ondertussen biecht ik op dat ik het helemaal geen straf vind!!!)

gr.Lizette

Lizette,

Wat leuk dat jij de posts doet terwijl de droom tot je wederhelft hoort. En omdat jij het geen straf vind, ook niet om in te rijden, Dan wens ik je heel veel rij plezier toe!!!

Ik heb mijn vriendin eindelijk zover kunnen krijgen om te rijden, maar ik kan nog niet echt zeggen dat ze dit met plezier doet.... :roll:

Re: Blijde Verwachting van de Boxster!

03 okt 2006 22:21

Boxsterretje schreef:...ben heel benieuwd wat ik als vrouw tussen al deze mannen kan gaan vertellen over mijn rijervaringen met de Porsche Boxster

:thumleft: .... als het rijden je nu net zo goed af gaat :wink:

03 okt 2006 22:23

Detail details, ze zien ook alles he :wink: :idea: :!:

04 okt 2006 10:47

veel sterkte deze dagen :wink:

en zaterdag ontzettend veel plezier...... maar wie gaat er nu het meeste in rijden?

04 okt 2006 11:38

Ik ben benieuwd.
Veel sterkte met het ongeduldig wachten :cheesy:

04 okt 2006 13:17

Gelukkig duurt deze blijde verwachting maar 3 dagen en geen 9 maanden :lol:

Alvast heel veel plezier toegewenst met de nieuwe aanwinst

04 okt 2006 15:52

Drie dagen wachten is best lang, hoewel, daarna komt echter de beloning. Alvast veel plezier.

Gefeliciteerd!

04 okt 2006 19:17

Dag Lisette,

Kan je nu al zeggen dat jullie er geen spijt van krijgen!

Nu circa 3 maanden een boxster in mijn bezit en rijdt heerlijk! :D
dit s'je hadden ze zelfs tot 2 maal toe ook vergeten op de aanbiedingsprijs etc op de voorruit bij de Porschedealer in Heteren waar ik vanmiddag even in de 'snoepwinkel stond!" :wink:

Ben benieuwd hoe vaak jij er in gaat rijden want mijn vriendin kaapt de auto ook geregeld weg !!!!

04 okt 2006 20:26

Ooohhhhh, wat spannend hè?

Wels snel foto's plaatsen, want we zijn stikbenieuwd :!: :!: :wink:

Alvast veel plezier gewenst !!
Plaats een reactie