Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Nog een nieuw lid

05 okt 2006 20:37

Hallo,
Ik ben Kurt 38 jaar samenwonend met mijn vriendin, heb een zoon van 3 en een dochter van 17 en woonachtig in oost - vlaanderen
Na een tijdje regelmatig eens te kijken op het forum , heb ik mij eidelijk eens geregistreerd. Ik ga dagelijks eens een kijkje nemen op de belgische forums , zodat ik veel met porsche bezig ben.
Ik heb namelijk een 993 van '96 en heb er gisteren nog een 3.2 van'84 bijgekocht die ik pas binnen een maand mag gaan afhalen ivm de homologatie. Ik ben ook een fervent bezoeker van oldtimerbeurzen.
Ook heb ik 1x meegereden in clubverband wat ik heel tof vond. (Iets wat ik wel vaker ga doen) en ook de herfstrit rij ik mee.
Dat was het zo een beetje.
Groetjes :wink:

Re: Nog een nieuw lid

05 okt 2006 20:52

Afbeelding schreef:Dat was het zo een beetje.

Welkom Kurt :ba:

.... moet bij de naam Kurt altijd aan de grungelegende en frontman van Nirvana denken :wink:

05 okt 2006 21:00

Welkom hier ( De Belgen komen...:wink: )

05 okt 2006 21:48

Kurt,

Welkom hier. Een goede zet om aan te melden. :wink: Veel plezier gewenst op het forum en met je 2 bolide's.

Nog even en we kunnen dit forum omdopen tot porscheforum.be :wink:

05 okt 2006 23:32

yohanv schreef:...Nog even en we kunnen dit forum omdopen tot porscheforum.be :wink:

@Yohan - ff je huiswerk doen, dat bestaat al lang. 911-lover is moderator op dat forum als ik me niet vergis.

@Kurt - Welkom :!:

06 okt 2006 0:51

Welkom Kurt,
lucky bastard :lol: , je hebt 2 van die beesten :!: :!: , veel plezier hier op het nederlandse forum :!: :lol: :wink:

Ik vraag me toch af waarom er zoveel zuiderburen zijn die zich hier aanmelden op het kaaskoppenforum :lol: :lol: :lol: :lol:
:ba: :ba: , en ik vindt het overigens wel erg gaaf dat ze het doen hoor :lol:

06 okt 2006 9:37

Welkom hier Kurt. Er zijn mensen die er alleen maar over blijven dromen (ik hoop not me :lol: ) maar jij hebt gewoon 2 Porsches. Geweldig en heel veel plezier hier op het forum

06 okt 2006 15:08

Welkom, Kurt. Weer twee Porsches erbij in het forum. :wink:

06 okt 2006 18:30

Welkom welkom ook vanuit Hier :wink: :roll:

groet uit Maastricht,Dave

06 okt 2006 19:03

Welkom!

06 okt 2006 20:52

welkom land- en euh provinciegenoot :D

06 okt 2006 20:58

Welkom op dit serieuze forum :cheesy:

06 okt 2006 21:40

Helemaal correct :wink:

Harley schreef:
yohanv schreef:...Nog even en we kunnen dit forum omdopen tot porscheforum.be :wink:

@Yohan - ff je huiswerk doen, dat bestaat al lang. 911-lover is moderator op dat forum als ik me niet vergis.

Welkom hier op dit Forum Kurt.
Wat een entree , dadelijk met twee prachtstukken komen opdagen :thumright:

Re: Nog een nieuw lid

08 okt 2006 18:37

Hallo Kurt, welkom op het PF.
Heel veel leesplezier en veilige km's toegewenst.
En tot ziens volgendeweek zondag bij de herfstrit.

09 okt 2006 2:09

911-lover schreef:Helemaal correct :wink:

Harley schreef:

Welkom hier op dit Forum Kurt.
Wat een entree , dadelijk met twee prachtstukken komen opdagen :thumright:

:oops:

Waar haal jij al die tijd vandaan Koen?
(Dit forum is wel een stukje actiever moet ik zeggen)

09 okt 2006 12:24

De meeste Belgen zullen misschien meer rondrijden dan achter de compu te zitten :roll: :twisted: :cheesy:
Plaats een reactie