Goeiemorgen allemaal
Ik heb me een tijdje terug al voorgesteld hier (zie:
http://www.porscheforum.nl/viewtopic.ph ... highlight=) en kan jullie het volgende heugelijke nieuws melden.....
Afgelopen zaterdag heb ik een Boxster S aangeschaft!
Ik heb 'm gekocht bij het Porsche Zentrum in Paderborn. Het is een handgeschakelde Boxster S in de kleur Sealgrau van september 2002 (dus modeljaar 2003) met 260 PK. Auto heeft best aardig wat KM's gelopen in de afgelopen 4 jaar (91.000 km), maar ondanks dat is-ie in zeer goede staat en ziet-ie er zowel van binnen als van buiten erg goed uit. Auto is in onderhoud geweest bij Porsche en heeft netjes alle beurtjes gehad.
Verder is-ie voorzien van veel opties, namelijk zwart leren bekleding, klangpaket, PSM, PCM-II (navigatie met groot kleurenscherm + telefoonmodule --> écht schitterend
), stoelverwarming, automatische airco, parkeerhulp en 18" Carrera velgen (ook prachtig
). Het enige dat eigenlijk ontbreekt is Xenon/Litronic-verlichting en een Tempomat, maar wellicht dat ik dat er achteraf nog eens op/in laat zetten.
Voor wat betreft het RMS-probleem ben ik redelijk gerust. De auto heeft dit probleem in het verleden twee keer gehad en daarom is er bij 40.000 km een nieuwe motor gemonteerd. Met die nieuwe motor heeft het probleem zich niet meer voorgedaan.
Verder wordt de auto afgeleverd met een uitgebreide inspectie en een jaar wereldwijde Porsche garantie.
Begin november ga ik de auto in Duitsland ophalen. PZ Paderborn regelt alle papieren voor de import in NL (een CVO voor de RDW-keuring, een duits export kenteken, een document van Porsche met een beschrijving van het af-fabriek alarm voor de verzekering).
Al met al ben ik erg blij en hoop ik veel plezier aan de auto te zullen beleven. Verder hoop ik jullie natuurlijk een keer te treffen bij een meeting!
FOTO'S
Laatst bijgewerkt door
RuudV op 12 dec 2006 18:34, in totaal 12 keer bewerkt.