Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Hallo ben nieuw:

11 okt 2006 12:34

Hallo,

Ik ben al jaren lang een groot porsche liefhebber, helaas nog niet de finacieën Om er 1 te kopen.

Dit is mijn auto ( een beetje porsche dan ).

Dit is dus mijn golf 2. Geboren in 1986 in wolfsburg. Het was destijds een 139 PK sterke 1.8 16V. Deze is inmiddels vervangen door een iets :} sterkere 1.8 20V Turbo uit de audi TT.
Zijn oude jasje is vervangen door een gele van Volvo ( 850 T5R ).
De oude velgen hebben plaats gemaakt voor gepolijste velgen van een Porsche 964. Achter deze velgen zitten vierzuiger remklauwen van Brembo ( 305mm schijven ). Deze zitten orgineel op een Seat Ibiza Cupra R.
Het orginele saai dashboard is vervangen door een dash van een TT.
Voor de rest is er aan het Int, Nog niet vel gedaan, dat staat deze winter op het programma.

Het hele project is hier te zien:
http://www.dub05.com/mijn%20auto.htm

AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Gr

Sebas
www.dub05.com

11 okt 2006 12:44

Alhoewel ik je hartelijk welkom toewens en je inspanningen verschillende automerken genetisch te manipuleren en en nieuw ras te doen ontstaan,
op zich wel kan waarderen vraag ik me toch af of je beter meteen op zoek kan gaan naar een origineel exemplaar. De velgen en deurgrepen heb je al :roll: :wink: :wink: Succes

Re: Hallo ben nieuw:

11 okt 2006 12:45

sebas20vt schreef:
Ik ben al jaren lang een groot porsche liefhebber, helaas nog niet de finacieën Om er 1 te kopen.

Welkom!

Als ik zo lees wat jij allemaal aan je Golf gedaan hebt, was je financieel al aardig op weg naar een Porsche....

11 okt 2006 12:50

Volgende project wordt een porsche. Maar 911 turbo blijft erg duur.

11 okt 2006 13:04

sebas20vt schreef:Volgende project wordt een porsche. Maar 911 turbo blijft erg duur.

Begin dan met een 944 turbo 250 PK. Stuk goedkoper, en vrij makkelijk te tunen naar 300+ PK.

11 okt 2006 13:42

Welkom hier.
Voor het geld dat je hebt uitgegeven had je al met gemak een 944 kunnen rijden en misschien nog wel meer :wink:

11 okt 2006 13:48

mhoeneveld schreef:Welkom hier.
Voor het geld dat je hebt uitgegeven had je al met gemak een 944 kunnen rijden en misschien nog wel meer :wink:

944 is zeker mooi, maar voor mij blijf een 911 toch de porsche. ( niet negatief bedoelt ).

11 okt 2006 13:56

sebas20vt schreef:944 is zeker mooi, maar voor mij blijf een 911 toch de porsche. ( niet negatief bedoelt ).

:wink:

sebas20vt schreef:Dit is mijn auto ( een beetje porsche dan ).

Misschien je Golf nog eens onder handen nemen en het interieur 180 graden om zijn as draaien...? Dan zit de motor ook achterin en gaat het al aardig op een 911 lijken :lol: :wink:

11 okt 2006 16:45

HenkC2C schreef:
Als ik zo lees wat jij allemaal aan je Golf gedaan hebt, was je financieel al aardig op weg naar een Porsche....

Is ook mijn eerste gedachte.....................en het blijft een golf :?

Welkom hier. :lol:

11 okt 2006 17:59

sebas20vt schreef:
mhoeneveld schreef:Welkom hier.

944 is zeker mooi, maar voor mij blijf een 911 toch de porsche. ( niet negatief bedoelt ).

Zo dacht ik vroeger ook.
Vandaar dat mijn eerste P een 911 was.
Eén ding is in elk geval zeker. Deze 944 Turbo is in elk geval meer Porsche (om niet te zeggen helemaal) dan je Golf :twisted: :wink:

PS : Van harte welkom hier

11 okt 2006 19:16

André 3.0 schreef:
HenkC2C schreef:

Is ook mijn eerste gedachte.....................en het blijft een golf :?

Welkom hier. :lol:

klopt, het enige wat ik heb zijn de velgen, deur klinken en vermogen.

12 okt 2006 8:31

Ach het begin heb je al :wink:

btw welkom welkom,

volgens mij zijn de meesten hier wel met een golf oid begonnen :idea:

12 okt 2006 10:47

Welkom!

Netjes gedaan hoor die verbouwing van je Golf.

Gaat ook best behoorlijk af, mag ik afnemen :?: :wink:

Een 911 Turbo is inderdaad nog steeds behoorlijk prijzig maar
vergis je vooral ook niet in de brandstofkosten en verzekerings-
kosten van een 911 Turbo :idea:

13 okt 2006 15:20

Welkom en die Porsche die zal er volgens mij ooit wel komen.

13 okt 2006 17:27

sebas20vt schreef:klopt, het enige wat ik heb zijn de velgen, deur klinken en vermogen.

:lol: :lol:

Het vermogen van een Porsche. Nou nog het vermogen voor een Porsche... :wink:

Strakke kleur, maar in vredesnaam: waarom die :evil: :cry: :oops: :x :? :shock: :roll: carbra... :puker:

Wieldoppen zo niet mooi op een 964, maar op een 850t5r-gele golf :thumleft:

Zal niet simpel zijn geweest, een TT dash fitten in een Golf 2... :shock: :roll:

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door horn op 13 okt 2006 17:35, in totaal 1 keer bewerkt.

13 okt 2006 17:34

sebas20vt schreef:Sebas
www.dub05.com

Dit is mij toch net effe té... :roll:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

kost dat nou helemaal, een setje normale schokbrekers... :cheesy:

13 okt 2006 18:51

sebas20vt schreef:Volgende project wordt een porsche. Maar 911 turbo blijft erg duur.

Als je nu (nog) geen geld hebt om een Porsche te kopen, dan zal het wel ehelemaal lang duren om een Turbo te kopen en te rijden. EN heus geloof me, er zijn heel veel Porsche modellen waarin je ook het ware Porsche gevoel kunt ervaren....Dromen zijn mooi, maar soms is het beter om kleinere stapjes te maken onderweg naar je dromen, dan heb je in ieder geval het gevoel dat je ook dichterbij komt....

Als ik jou was geweest had ik ook liever het geld wat je nu in je gepimpte Golf hebt gestopt in een mooie 944, of zelfs 968 gestopt, meer auto, beter looks, en ook echt Porsche....maar dat mag natuurlijk allemaal persoonlijk zijn. Welkom, maar verwacht hier niet teveel bijval voor dit soort auto's behalve het respect dat je een autiliefhebber bent...

Welkom.....

13 okt 2006 19:22

Marcel schreef:Als ik jou was geweest had ik ook liever het geld wat je nu in je gepimpte Golf hebt gestopt in een mooie 944, of zelfs 968 gestopt, meer auto, beter looks, en ook echt Porsche....maar dat mag natuurlijk allemaal persoonlijk zijn. Welkom, maar verwacht hier niet teveel bijval voor dit soort auto's behalve het respect dat je een autiliefhebber bent...

Welkom.....

mooi gezegd en helemaal mee eens

13 okt 2006 19:23

Ik had het ook wel anders kunnen brengen :wink:

13 okt 2006 19:27

Marcel schreef:Ik had het ook wel anders kunnen brengen :wink:

nee het siert je juist dat je niet zegt dat je het zonde van het geld vind om zoveel geld in een ouwe golf te pompen en dat hij daarvoor in plaats een auto had kunnen kopen die af-fabriek al klopt... :wink:

13 okt 2006 19:48

Marco schreef:
Marcel schreef:Ik had het ook wel anders kunnen brengen :wink:

nee het siert je juist dat je niet zegt dat je het zonde van het geld vind om zoveel geld in een ouwe golf te pompen en dat hij daarvoor in plaats een auto had kunnen kopen die af-fabriek al klopt... :wink:

Wat zijn we het allemaal weer gruwelijk met elkaar eens :cheesy: :wink:

13 okt 2006 19:52

Afbeelding :wink:

14 okt 2006 14:47

sebas 20vt is een liefhebber die alvast zijn verbouwingsskills aan het oefenen is op een golf.
waarschijndelijk zal hij later ook een P onder handen nemen, ken het soort :wink: :!:
ikzelf ben meer van het soort '' wagen is al mooi genoeg van zichzelf en behoort original zu bleiben - op zijn uitlaat na dan'' :!: :wink:
maar elke liefhebber van ons merk, welkom en succes met sparen (niet alles in die tweety douwen) :!: 8)

craze die graag naar dit soort projectjes mag kijken

PS, horn aan het dansen geslagen :?: :roll: :scratch:

14 okt 2006 22:35

craze schreef:PS, horn aan het dansen geslagen :?: :roll: :scratch:

petje...

BTW, ik kijk altijd erg graag naar mensen die zo'n liefde voor auto's hebben. Het eindresultaat is niet altijd mijn smaak, maar als je dus ziet hoe de auto van Sebas zo geworden is - :res:

14 okt 2006 23:51

Dat ziet er super gedocumenteerd uit.
Helaas was er nog geen digitale camera toen de mijne gebouwd werd. Ik heb wel wat fotootjes , maar niet echt veel over de bouw
Plaats een reactie