Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Nieuwe Porsche-verslaafde

22 okt 2006 17:50

Hoi,

Ik ben Tim, 20 jaar oud en kom uit Noordwijk. Op het moment voor 4 maanden op stage in Stockholm (waar ik ook al veel mooie Porsches ben tegengekomen) en zit in het 2e jaar van mijn opleiding. Ben al jarenlang verliefd op Porsches. Een man bij mij in de woonwijk reed altijd met een 993 die ik al helemaal te gek vond als 8 jarig mannetje. Mijn grote droom is toch ooit een Turbo of GT3 te rijden. Wie weet word deze droom ooit werkelijkheid ;)

22 okt 2006 18:22

Hoi Tim,

Welkom hier op het forum, het is me nogal niet wat zeg!
Denk je niet dat het beter is om eerst eens met bv een 3.2 te beginnen in plaats van direct een turbo of GT3 :?: :lol: :wink:

22 okt 2006 18:24

Gelijk het allerbeste. Go for it!!!!

22 okt 2006 18:34

Welkom! Gaan we dan over een paar jaar samen een GT3 rit organiseren ;)?

22 okt 2006 18:44

De GT3 of de Turbo zijn leuke modellen ja, met veel snelheid. Maar denk dat ze wel slag duurder zijn dan de porsches zoals 3.2 of 3.6.

Maar sparen kan altijd haha :lol:

22 okt 2006 18:47

bert964c4 schreef:Hoi Tim,

Welkom hier op het forum, het is me nogal niet wat zeg!
Denk je niet dat het beter is om eerst eens met bv een 3.2 te beginnen in plaats van direct een turbo of GT3 :?: :lol: :wink:

OOIT een GT3 of Turbo zou wel mooi zijn ;) Natuurlijk beginnen met iets anders :) Voorlopig eerst maar even m'n opleiding afmaken :)

Re: Nieuwe Porsche-verslaafde

22 okt 2006 18:59

TimB schreef:Ik ben Tim, 20 jaar oud en kom uit Noordwijk. Een man bij mij in de woonwijk reed altijd met een 993 die ik al helemaal te gek vond als 8 jarig mannetje.

Een van de eerste :wink:

Welkom Tim :ba: .... toevallig familie van Marcel (the horsewisperer) :?:

Re: Nieuwe Porsche-verslaafde

22 okt 2006 19:33

Afbeelding

Olaf schreef:Een van de eerste :wink:

We zijn weer scherp :lol:

22 okt 2006 19:38

Welkom op het forum.

22 okt 2006 20:43

Geen familie. Ben al enige tijd Off Forum (qua berichten). Komt misschien ooit wel weer goed.

Welkom Tim.

22 okt 2006 21:28

Welkom hier Tim.
Los van het feit dat we allemaal graag een GT3 of Turbo zouden willen rijden beginnen de meeste toch wat lager op de Porscheladder :wink:

22 okt 2006 23:54

Waarom tobben met die oudjes als je je dat nieuwe kunt veroorloven :!: :?:

Go for it :!:

grt
w

23 okt 2006 1:08

mhoeneveld schreef:Welkom hier Tim.
Los van het feit dat we allemaal graag een GT3 of Turbo zouden willen rijden beginnen de meeste toch wat lager op de Porscheladder :wink:

Tuurlijk, dat snap ik, maar dromen mag altijd toch ;) Maar zeg nou zelf, als je later het geld zou hebben, waarom dan beginnen met een oudje als je een nieuwe kan kopen? :)

23 okt 2006 6:07

Welkom hier Tim en succes en plezier in deze Porsche-wereld :wink:

En je smaak is trouwens niet al te beroerd zeg :wink: :wink:

23 okt 2006 10:41

Welkom, Tim. Aan ambities geen gebrek. :wink:

23 okt 2006 10:45

Marcel B. schreef:Ben al enige tijd Off Forum (qua berichten). Komt misschien ooit wel weer goed.

Nog even en je kan ook hier je eigen topic openen :arrow: Even Voorstellen :wink:

23 okt 2006 12:05

Ook van deze kant van aller harte welkom geheten

23 okt 2006 12:55

welkom ja een turbo of gt3 is wel mooi om te hebben :P

23 okt 2006 13:59

TimB schreef:

Tuurlijk, dat snap ik, maar dromen mag altijd toch ;) Maar zeg nou zelf, als je later het geld zou hebben, waarom dan beginnen met een oudje als je een nieuwe kan kopen? :)

Misschien om eerst aan het rijgedrag van een P te wennen met een iets lager budget auto. Tenzij je er niet echt om maalt om hem na 2 weken uit de gracht te vissen of vanuit een boom te halen.

23 okt 2006 15:09

welkom welkom........ :wink: :!:

23 okt 2006 16:13

S2 schreef:
TimB schreef:

Misschien om eerst aan het rijgedrag van een P te wennen met een iets lager budget auto. Tenzij je er niet echt om maalt om hem na 2 weken uit de gracht te vissen of vanuit een boom te halen.

Ik was 23 toen ik mijn eerste nieuwe Porsche kocht 964 C2, en die hebben ze nooit uit de gracht moeten komen halen. :roll: Nog beter ik heb deze wagen na 7jaar ongevalvrij verkocht, en het was mijn dagelijkse wagen winter en zomer.

Het hangt meer van de bestuurder afn dan van de wagen. :wink:

23 okt 2006 17:16

S2 schreef:
TimB schreef:

Ik zeg toch niet dat ik meteen een GT3 of Turbo koop? :) Dromen mag altijd en eerst maar eens kijken of het ooit financiel haalbaar wordt :P

23 okt 2006 18:28

Welkom TimB

ppp 356 schreef
Het hangt meer van de bestuurder afn dan van de wagen.

Hij kan het weten kijk maar even in zijn album. :roll: :shock:
Om je vingers bij af te likken.

23 okt 2006 20:25

ppp 356 schreef:
S2 schreef:
TimB schreef:

Ik was 23 toen ik mijn eerste nieuwe Porsche kocht 964 C2, en die hebben ze nooit uit de gracht moeten komen halen. :roll: Nog beter ik heb deze wagen na 7jaar ongevalvrij verkocht, en het was mijn dagelijkse wagen winter en zomer.

Het hangt meer van de bestuurder afn dan van de wagen. :wink:

Ik wil niet vitten maar de 964C2 reken ik onder de budgetvriendelijke P ten opzichte van een GT3 hoor :) Wat ik dus ook bedoelde (Moest je eerste P een GT3 geweest zijn, zou je dan in alle eerlijkheid hetzelfde verteld hebben?)

23 okt 2006 20:58

Welkom, Mijn eerste porsche is een turbo en heb er geen moment spijt van gehad. Het is iedere keer weer genieten als hij weer gestart wordt. :wink:
Plaats een reactie