Vertel hier over jezelf.
14 dec 2006 20:16
Goedenavond allemaal.
Gefeliciteerd met jullie geweldige forum! , ik lees al een tijdje mee en ik vindt het super!
Ik ben Auke en ik woon met vrouw en kids in het meestal mooie Haaksbergen.. ik ben al jaaaaren een Porsche fan en heb begin dit jaar (ergens in April) een '87 3.2 coupe gekocht bij Wolbert. Het beestje heeft ongeveer 214 duizend km's afgelegd en ziet er voor zijn leeftijd redelijk tot goed uit. In Oktober heb ik hem APK laten keuren bij de jongens in Steenwijk en ze hebben meteen een grote beurt gedaan, de hele wagen nagekeken, een aantal dingen vervangen, een eigenwijze vastzittende wielmoer om zeep geholpen (goed zo jongens!) en de torsievering versteld (verlaagd). Er zijn een aantal roestplekken ontdekt (wat Erwin nog niet eerder had meegemaakt bij een '87-er) en die zijn vervolgens behandeld. Het is wel zo dat er op den duur nieuwe stukken moeten worden ingelast. Ik ben erg blij met de P en het was ook de eerste auto waar ik me meteen helemaal "goed" in voelde, de zitpositie is perfect en hij rijdt erg lekker, misschien niet zo erg snel maar wel met een geweldig geluid, en de Fuchs velgjes vindt ik ook geweldig..
Groeten, Auke
14 dec 2006 20:21
Welkom Auke !
Heel veel rijplezier met deze mooie Porsche !
14 dec 2006 20:23
Welkom hier, Gefeliciteerd met deze fraaie Porsche.
Leo
14 dec 2006 20:39
Auke,
Welkom op het forum en gefeli met je mooie P. Mooie kleur met mooie velgjes. Ik heb je volgens mij net gemist bij de steenbok...
Hopenlijk kun je de roest verbannen, want dat is een P (ain) in the Arse.
Verder veel veilige kilometers gewenst
Johannes
14 dec 2006 20:53
Johannes,
Wat de roest betreft was ik nog wel op tijd maar er moet uiteindelijk wel aan worden gelast, ik heb hem zelf liever ook weer helemaal goed natuurlijk.
Ik ben een paar weken later nog een keer naar Steenwijk gereden om de mooie nieuwe 9" achterwielen te laten monteren.
Groeten, Auke
14 dec 2006 20:57
Ook van deze kant van harte welkom en veelplezier met deze mooie wagen
14 dec 2006 20:59
Toch wel jammer dat er toch nog stukken in moeten worden gelast. Dan ben net niet op tijd genoeg naar mijn idee
Maar als het nu nog een paar simpele stukken zijn en je pakt het direct goed aan, dan kun je er nog lang plezier van hebben. De mijne gaat volgend jaar onder het mes. (krijg intussen een duur Sc' tje
In Steenwijk een motor/versnellingbak revisie ondergaan)
Johannes
14 dec 2006 21:23
Ha, mooie 3.2. Waar heb je roest?
14 dec 2006 21:43
Welkom Auke
Wat een ontzettend mooie kleur heeft ie. (of komt dat door het licht?)
Hoe wordt deze kleur genoemd eigenlijk?
Veel plezier ermee!
14 dec 2006 21:53
Een warm welkom van een andere "oosterling"
Mooie kleur,nog niet eerder gezien.
ps. ook zaterdag naar Enter??
14 dec 2006 21:55
Is dat niet gewoon muizegrijs (SealGrey of hoe noemt dit bij Porsche)
14 dec 2006 22:10
Van harte met je mooie 3.2...enne je fuchsen staan er mooi onder.
14 dec 2006 22:12
Ben eens benieuwd, want er lijkt mij toch een iets paarse schijn in de kleur te zitten. Mooi hoor.
14 dec 2006 22:15
Prachtige kleur, en mooi verlaagd.
Veel kilometers,
Anne 2.7
14 dec 2006 22:26
Bedankt allemaal voor de compimenten!
Hij ziet er op de foto wel mooi uit (na een goeie poetsbeurt), maar je ziet in het echt wel dat de voorkant al eens is bijgespoten en dat de originele lak aan de achterkant niet meer zo heel erg mooi is.
De roestplekken zitten vornamelijk bij de krikpunten.
De kleur is Diamond Blue Metallic (697) volgens mij alleen in 1987 verkrijgbaar, maar dat weet ik niet zeker.
Groeten, Auke
14 dec 2006 22:31
Welkom hier Auke.
Inderdaad een prachtige auto in dito kleur.
Als je de auto goed onder handen neemt heb je er nog jaren plezier van.
14 dec 2006 22:33
Dacht even dat het Felsengrau was zoals die van mij. ziet er super uit, veel rijgenot van deze fraaie 911 Auke!!!
15 dec 2006 0:09
Fraai exemplaar hóór Auke.
En wat een heerlijke wielen. Top.
Veel geluk.
15 dec 2006 9:24
welkom , mooie auto hoor!
robert
15 dec 2006 9:28
welkom hier, idd mooie auto. Wanneer wil je de nieuwe stukken erin gaan lassen? Mooi winter project lijkt me.
in ieder geval heel veel plezier ermee!
15 dec 2006 9:47
Welkom Auke,
Inderdaad, de Fuchsen zijn de mooiste velgen voor onder een 3.2
15 dec 2006 9:53
Ook van deze kant welkom.
15 dec 2006 10:12
ee van harte welkom,
mooi die brede fuches achter,
en een hele mooie kleur,
have fun with it
JOhn
15 dec 2006 15:49
Ziet er goed uit, Auke. Veel veilige kilometers toegewenst.
15 dec 2006 22:38
Welkom Auke321 . Veel
plezier
ppp356 schreef
Inderdaad, de Fuchsen zijn de mooiste velgen voor onder een 3.2
Voor deze (mooie) kleur wel
Onder rood vind IK het minder.
Auke321 schreef
de zitpositie is perfect en hij rijdt erg lekker, misschien niet zo erg snel maar wel met een geweldig geluid
De zitpositie is volgens mijn ervaring (in een porsche) altijd goed
Het zelfde geld voor de rijeigenschappen .
Niet zo snel
volgens mij laat jij met "jou oude bak"menig 2006 auto's achter je
En het geluid is gewoon werelds