patrick911: neen, die zijn anders. Je kan meer info vinden op:
http://www.gemballa.de/Umr/G86_GTR_GELB ... gtr_c.html
Ik heb zelf ook lang getwijfeld over de zijlijsten, maar als je het op deze foto ziet:
vind ik het persoonlijk verschrikkelijk knap. (ik heb zo ook foto van mijne, maar ik vind hem even niet). Bovendien vind ik ze ook verwant met Porsche zelf. Het prototype van de Boxster zag er nl. zo uit:
Daar is Gemballa (en Studiotorino) ongetwijfeld niet blind voor geweest.
(Ik overweeg stiekem de carbon kofferspoiler en achterbumper + uitlaat nog, maar ik probeer mij te bedwingen
)
911-lover: Ik heb hem inderdaad te koop gezet. De advertentie op Autoscout24 loopt echter binnenkort af en ik ga ze niet verlengen. Ik had telefoon gekregen van iemand en ik kreeg er nogal een lastig gevoel bij ... beetje alsof ik hem liever niet weg wilde. Ik had er een goed bod op gekregen ook, maar ik ga hem nog een jaartje houden. Binnenkort de bumpers eens laten herspuiten en misschien het hart van de velgen in het zwart lakken (voor gebruiksgemak). Maar dan post ik hier eventueel wel nieuwe foto's. Als ik hem mettertijd weg doe, is het de bedoeling om zeker nog een P te kopen... Ik heb nog altijd natte dromen van een 993 TT, al spreekt de luxe en het comfort van de 987/997-modellen mij ook enorm aan ... Maar voorlopig voel ik mij fantastisch in mijn Boxster.
MichM3: inderdaad. Misschien moeten we eens werk maken van een fotoshoot oid
Bedankt voor de reacties in ieder geval!