Mijn naam is Sebastian. Na een jaartje meegluren heb ik me nu eindelijk aangemeld op het forum. Mijn eerste auto was een 944 (n/a, type2). Deze heb ik 4 jr gereden. Twee jaar geleden heb ik de overstap gemaakt naar een 968, die nog steeds zeer goed bevalt. De Porsche is altijd mijn enige auto geweest. Ik rijd ca. 10k km per jaar.
Verder heb ik een kleine website waarop ook wat scans van 968 materiaal (christophorus, brochures) te vinden zijn. Neem eens een kijkje op:
Mooie 968 en leuke informatieve website van een voor mij redelijk onbekend maar zeker niet lelijk gevonden type (alleen de link naar scans van Christophorus 231 werkt niet helemaal).
Classic912 die een "zwak" heeft voor de rode 968CS bij Targaflorio...(maar dit terzijde).
Welkom hier Sebastiaan. Een vriend van me heeft de 968 in exact dezelfde kleur. Ziet er erg goed uit zo. Overigens is je motor compartiment ook erg netjes bijgehouden.
De 968 blijft voor mij een bijzondere Porsche, het was de eerste Porsche waar ik in heb gereden
De eigenaresse had hem voor haar verjaardag gekregen van haar Duitse man. Wie het breed heeft laat het diep hangen zullen we maar zeggen.
Een onvergetelijke rit..
Zoals al eerder gezegd, mooie 968, misschien komen we elkaar nog wel eens tegen op een meeting.