07 apr 2007 17:06
07 apr 2007 17:09
07 apr 2007 17:18
07 apr 2007 17:24
07 apr 2007 17:25
07 apr 2007 18:05
Marco schreef:bijna goed, tapeinden van de 993
elfer964 schreef:Maar goed: de originele tapeinden schijnen niet sterk te zijn, dit in tegenstelling tot de vervangende tapeinden van de 964. (...) maar daar heb ik helemaal geen zin in en het blok moest toch uit elkaar dus dan maar uit voorzorg deze ook vervangen...
O ja, de kmstand waarbij dit alles gebeurde was 176.000 km dus niet echt een erg hoge kmstand...(ja ja, NAP echte kilometers)
07 apr 2007 19:42
07 apr 2007 20:56
07 apr 2007 21:05
07 apr 2007 22:12
08 apr 2007 9:58
08 apr 2007 10:00
08 apr 2007 14:12
EriC4C schreef:Marco schreef:bijna goed, tapeinden van de 993
Bij een 964-blok (en 3.2 en 993 911 )
Ook hier eerder over het "probleem" met tapeinden.elfer964 schreef:Maar goed: de originele tapeinden schijnen niet sterk te zijn, dit in tegenstelling tot de vervangende tapeinden van de 964. (...) maar daar heb ik helemaal geen zin in en het blok moest toch uit elkaar dus dan maar uit voorzorg deze ook vervangen...
O ja, de kmstand waarbij dit alles gebeurde was 176.000 km dus niet echt een erg hoge kmstand...(ja ja, NAP echte kilometers)
Heel verstandig en herkenbaar. Mijn ervaring en toen uiteraard óók de tapeinden laten vervangen. Ben benieuwd wat jij allemaal hebt laten vervangen.
Alles (nog) goed met het dak
08 apr 2007 19:42
elfer964 schreef:Ja, het dak was nét nieuw toen ik de porsche kocht; het is het dak van een 993!
08 apr 2007 19:48
08 apr 2007 19:50
EriC4C schreef:elfer964 schreef:Ja, het dak was nét nieuw toen ik de porsche kocht; het is het dak van een 993!
Vandaar ook de