Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Ook maar eens officieel geregistreerd

20 apr 2007 16:10

Het moest er toch een keer van komen.

Ben sinds 1.5 jaar de trotse eigenaar van een 964 uit 1991. Woon echter sinds 9 maanden in het buitenland en heb dus een stuk minder vaak lol van de bolide dan mijn broertje en wat vrienden.

Zit uit een gevoel van heimwee vanavond maar weer eens uitgebreid het forum door te spitten.

Groet en goed weekend,

Tristan
Laatst bijgewerkt door Tristan op 09 maart 2015 22:49, in totaal 1 keer bewerkt.

20 apr 2007 16:11

Van harte welkom hier op het forum.
Leesvoer zal je hier zeker voldoende vinden

20 apr 2007 16:36

Ja ik ken de site al zo'n twee jaar. Heb destijds ook de 'aankoop tips' uitgebreid gelezen alvorens mijn auto te kopen. Heb uiteindelijk bij Luitink gekocht. Ben zeer tevreden over de auto en het bedrijf. Sindsdien zo af een toe gekeken op het forum voor weetjes.

Vind het helemaal geweldig dat sommige mensen zo ontzettend veel weten van hun auto. Heb destijds het werkplaats boek gekocht met grote plannen maar nauwelijks een schroefje los gedraaid.

Anyway, leuk om hier te zijn...

20 apr 2007 17:04

Welkom hier, ook die van mij komt bij Luitink vandaan. Ook best tevreden hoor.
Laatst bijgewerkt door WdePundert op 21 apr 2007 10:42, in totaal 1 keer bewerkt.

20 apr 2007 19:11

Ah, weer een aspirant-lid! Welkom! :twisted: :wink:

20 apr 2007 21:58

Welkom hier. Dat is tegenvallen als je alleen maar mag dromen van je auto en er geen meter mee kan rijden.

20 apr 2007 23:18

welkom hier, waar zit je in Spore?

22 apr 2007 11:48

Tristan, toch niet toevallig golf-pro? Want dan kennen we elkaar misschien wel! 8) :wink:

Welkom!

29 apr 2007 14:03

Marco,

Ik woon op Balmoral Road (Belmond Green) tussen Stevens Road en Bukit Timah Road.

Prima stad Singapore, alleen te druk en daardoor te weinig gelegenheid om je auto 'te gebruiken'. Heb een tijdje gedacht om hier ook nog een Porsche te kopen maar het is het niet waard.

Groet,

Tristan

30 apr 2007 6:21

Afbeelding

30 apr 2007 9:16

blijf het een leuke stad vinden, toch alweer ruim een jaar geleden dat ik er geweest ben
kan me voorstellen dat je vind dat een Porsche daar weinig zin heeft, een zakenrelatie heeft desalniettemin pas zijn Boxster ingeruild op een 997S

Re: Ook maar eens officieel geregistreerd

01 dec 2013 8:39

Mooi stukje geschreven door Maurice in het rs magazine. Prachtige auto.

Re: Ook maar eens officieel geregistreerd

03 jan 2014 9:53

Bedankt Master Ken! Ben er ook trots op. En Maurice is ook een leuke kerel om mee op pad te gaan. Behalve de virtuele vrienden van het Forum, ken ik niet zo veel mensen die net als ik het P virus hebben...
Plaats een reactie