Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

7 maanden Boxster en ze vlogen voorbij:-)

06 mei 2007 0:24

Even een update!!! werd wel tijd ook....niets dan rijgenot en plezier moet ik jullie bekennen....iedere keer dat ik het genoegen heb erin te mogen rijden is echt een feestje:-)
vooral nu , dakje open wind en zon in je gezicht....jongetjes die hun duimen omhoog steken....verdraaide nekjes van het lekkere motorgeluid...tja wat valt er eigenlijk voor negatiefs over te melden...denk dat het het begin is van een levenslange verslaving...
In december met de Boxster naar Berlijn gereden....beetje gas gegeven...leek wel of ik in een kart zat..hahaha en ondertussen kreeg ik met 262 km nog even advies om de sportstand aan te zetten...tja dat maar even uitgesteld (vrouwen achter het stuur.....) was overigens heerlijk om even gas te kunnen geven....dus jullie begrijpen al dat als ik de kans krijg , deze dame toch echt wel weer even de sleutels pakt:-)

Kortom 7 maanden verder en heel veel plezier en rijgenot rijker!!!

Groetjes van Lizette

Re: 7 maanden Boxster en ze vlogen voorbij:-)

06 mei 2007 0:36

Boxsterretje schreef:...tja wat valt er eigenlijk voor negatiefs over te melden...

Eh, dat er geen foto's van je Boxster in het album of dit topic staan...? :wink:

Aan het weer heeft het de afgelopen weken niet gelegen; dat was echt ideaal voor een open sportwagen. Veel plezier nog!

Re: 7 maanden Boxster en ze vlogen voorbij:-)

06 mei 2007 1:24

Boxsterretje schreef:....dus jullie begrijpen al dat als ik de kans krijg , deze dame toch echt wel weer even de sleutels pakt:-)
Groetjes van Lizette

Lizette, heel begrijpenlijk dat je na 7 maanden weer post....
Gezien het mooie weer heb je gewoon elke kans benut. Rijden en posten gaat gewoon niet samen :wink:

Veel plezier, zeker met de zomer nog voor de deur :D

06 mei 2007 6:10

:lol: :lol: Na 7 maanden even binnen komen. Klinkt als toen ik vroeger mijn nieuwe fiets kreeg (maar toen was het nog 7 uren). Goed dat je er zo blij mee bent!

06 mei 2007 9:12

Ik begrijp je enthousiasme. Even géén tijd gehad om te posten. Blijf er maar lang plezier van houden. :wink:

06 mei 2007 13:26

En over fijne kilometers maken gesproken 8) er zijn nog 16 plekjes vrij voor 9 september :idea: :wink:

EDIT 11steden crew: geen plekjes meer vrij.
Laatst bijgewerkt door 928GTS op 10 mei 2007 8:58, in totaal 1 keer bewerkt.

06 mei 2007 13:44

15... :wink:

06 mei 2007 16:57

Inderdaad goed om te horen. Ga over anderhalve week ook met de P naar Berlijn. Zin an! 8)

08 mei 2007 15:52

Leuk om je enthousiaste verhaal te horen. AS zaterdag is er een Poets cliniq. Het zou leuk zijn als er ook nog een vrouw aan mee zou doen. Dus als die smerig is en je hebt nog tijd.... :wink:
Plaats een reactie