Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

porsche liefhebber

07 mei 2007 16:27

beste allemaal,

Sinds kort ben ik helemaal weg van de Porsche 924 uit 1980. Ik ben me nu helemaal aan het verdiepen in deze auto's. Ik ben nog student dus mijn inkomsten zijn niet echt hoog maar de aanschaf van een 924 ook niet.

Maar nu is mijn vraag waar ik moet op letten bij deze auto's, wat de meest voorkomende problemen bij deze oudere auto's zijn. En is het finincieel erg duur om zoon auto te onderhouden of valt dat nog mee?

Mvg Martin

07 mei 2007 16:32

Welkom en veel plezier,

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=13252&start=0

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?t=12349&highlight=aanschaf+924

07 mei 2007 16:47

Welkom en met bovenstaande links ben je al een eind op weg. :wink:

07 mei 2007 17:20

Welkom Martin,

Ik heb precies dezelfde vragen gehad toen ik een maand geleden bezig was met de aanschaf van een 924. Ook omdat ik ook nog student ben.

Ik kwam de volgende site tegen waar ik een aantal nuttige tips tussen vond staan.

http://www.freewebtown.com/captainfrasca/buyingned.html

Ik ga mijn auto dinsdagavond ophalen dus ik kan je nog weinig vertellen over de kosten van een 924.

Neem wel rustig de tijd met de aanschaf van een auto, dit is best lastig!!

Veel succes Ron

07 mei 2007 22:58

Welkom hier....
Weer iemand bevlogen door het virus. Helaas je komt er nooit meer van af :mrgreen:

07 mei 2007 23:50

Welkom, ik heb net dezelfde stap in het diepe gewaagd en heb er tot nog toe geen spijt van, hoewel ik al aardig bezig ben met nieuwe onderdelen bestellen en monteren.

Houd er wel rekening mee dat er iets budget over moet blijven om zaken te repareren, ik moet de eerste gebruikte auto nog tegenkomen die perfect in orde wordt verkocht. Er is altijd een -groot of klein- defect, achterstallig onderhoud, een probleem wat pas na enige tijd de kop opsteekt...