Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

op zoek naar vrouwelijke Belgische Porsche liefhebber

12 mei 2007 13:35

Zelf ben ik 28 en momenteel weer vrijgezel. Kom uit West-Vlaanderen (België) en zoek meisje met een beetje dezelfde liefde voor auto's en voornamelijk Porsche als ik.

12 mei 2007 13:43

Waar zijn je foto's? :) Welkom op het Porscheforum... Misschien toch maar een datingsectie maken? :wink:

12 mei 2007 14:13

Toch veel leuker als je vriendin graag mee gaat naar iedere Porsche meeting en het niet vervelend vindt als je 'weer' eens over Porsche begint.

Een datingsite voor Porsche-fanaten... goed idee!

ps: foto's te verkrijgen via mail

12 mei 2007 14:35

Ik denk dat BJ964 bedoelt dat je foto's van je 993 in je album kunt zetten ; je eigen foto's kun je beter op andere sites zetten :ass:

12 mei 2007 14:50

Welkom, pas hier en nu al zulke hoge eisen. :mrgreen:

12 mei 2007 15:25

993_forever schreef:Toch veel leuker als je vriendin graag mee gaat naar iedere Porsche meeting en het niet vervelend vindt als je 'weer' eens over Porsche begint.

ik moet er niet aan denken, die P is lekker mijn ding, mijn hobby
krijg je in plaats van discussie wie er de vaatwasser uitruimt of er koni's of bilsteins onder de P moeten :shock: :wink:

12 mei 2007 15:27

Eerst en vooral welkom hier.
En sorry , maar bij het lezen van je post kon ik mijn lach toch even niet onderdrukken :cheesy:

Ook ik denk dat een datingsite beter is en je daar ook vrouwen vindt die kicken op je Porsche en uitstappen. Eén nadeeltje , ze hebben er dan zelf wel geen en misschien ook daarbij niet zo'n goede financiele positie :twisted: :wink:

12 mei 2007 15:29

911-lover schreef: en misschien ook daarbij niet zo'n goede financiele positie :twisted: :wink:

bezit van een Porsche is wat mij betreft daarvoor absoluut geen graadmeter

12 mei 2007 15:30

Neen , maar iemand die van de sociale kas leeft zal er geentje hebben :wink:

12 mei 2007 15:33

dat zou je verbazen...

12 mei 2007 15:44

Marco schreef:dat zou je verbazen...

Idd... In de achterbuurten staan de meeste dikke auto´s...

12 mei 2007 15:48

Lay schreef:
Marco schreef:dat zou je verbazen...

Idd... In de achterbuurten staan de meeste dikke auto´s...

Idd, en over de legaliteit van de praktijken die ze uitoefenen om met deze wagens te kunnen rijden, daar zullen we maar over zwijgen.

12 mei 2007 15:51

Marco schreef:
993_forever schreef:Toch veel leuker als je vriendin graag mee gaat naar iedere Porsche meeting en het niet vervelend vindt als je 'weer' eens over Porsche begint.

ik moet er niet aan denken, die P is lekker mijn ding, mijn hobby
krijg je in plaats van discussie wie er de vaatwasser uitruimt of er koni's of bilsteins onder de P moeten :shock: :wink:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:cheers: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers:

:pale: daar moet je toch niet aan denken,

robert

12 mei 2007 18:24

"Oja, schatje ik heb vanmiddag vrijgenomen en je 911 laten verlagen. En een setje P-Zero's laten monteren. Prettige verjaardag, mannetje van me" :lol: :lol: :wink:

14 mei 2007 18:28

" Die P-zero's waren eigenlijk niet nodig, maar het was 4 halen 3 betalen en dat kon ik echt niet laten liggen, af en toe ben je ook gewoon toe aan wat nieuws!" :wink:

14 mei 2007 18:55

Belgische Porscheliefhebster Jeroen: 'het was 3 halen, 4 betalen. En dat kon ik toch echt niet laten liggen...' :mrgreen:

14 mei 2007 19:35

993_forever schreef:Een datingsite voor Porsche-fanaten... goed idee!

Gold-diggers :idea: :wink:

14 mei 2007 19:39

horn schreef:"Oja, schatje ik heb vanmiddag vrijgenomen en je 911 laten verlagen. En een setje P-Zero's laten monteren. Prettige verjaardag, mannetje van me" :lol: :lol: :wink:

..."en bij deze krijg je je credit card weer terug"... :roll: :evil: :wink:

14 mei 2007 19:44

@993 Forever => Vergeet niet de AKK :wink:

14 mei 2007 20:08

:lol:

weet er iemand een goed AKK station in de buurt...?

Dan ben ik wel heel benieuwd hoe ze dan testen! :wink:

O ja, 993 forever, vul meteen even het lijstje van PaSCal in! :D

14 mei 2007 20:10

Beetje ot

Te hard gereden

Er wordt een man aangehouden op de A 20 omdat hij 180 km/u rijdt in zijn Porsche.
Zegt de agent: "U bent vandaag mijn laatste klant. Ik heb weinig zin in die hele papierwinkel van een proces-verbaal. Als u een goede smoes hebt - die ik nog nooit heb gehoord - laat ik u gaan".
Waarop die man zegt:

"Mijn vrouw is er vorige week vandoor gegaan met een politieman - en toen ik u zag aankomen in mijn achteruitkijkspiegel dacht ik dat ze haar kwamen terugbrengen".

14 mei 2007 20:13

Origineel NL / B of import en in dat geval, kloppende papierwinkel.

In nieuwstaat of goed ingereden...

15 mei 2007 14:45

Geef mij maar een goed ingereden, die in nieuwstaat liggen zou strak op de weg.

15 mei 2007 15:40

Wanneer je zelf inrijdt heb je de slijtage wel meer in de hand :wink:
Plaats een reactie