Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Toch ook maar een 944 type I

26 mei 2007 15:51

Ik kon het niet laten staan, een 944 type I bij Motron. Zo is er weer één gered voor een koper die wel wil rijden en niet wil betalen. De mannen van Motron repareren de airco en dan gekoeld genieten. Misschien niet zo snel maar wel het plezier!

27 mei 2007 12:24

Gaaf, leuke aankoop! Paar fotootjes erbij als je 'm binnen hebt?

27 mei 2007 12:50

Leuk zo een voor erbij. Benieuwd naar de foto's.

27 mei 2007 13:03

Leuk! (Ook) voor circuitgebruik?

28 mei 2007 9:36

Dank voor de reacties. Ik ga deze niet voor het circuit gebruiken, daar is het een te mooie voor. Wel met mijn broer besproken of we niet een keer een redelijk exemplaar (techniek behoorlijk, looks waardeloos) moeten strippen, rollbar erin, sportspoelen en gaan.

Deze had origineel af fabriek airco wat redelijk bijzonder is. Die wordt nu omgebouwd naar de huidige eisen. Ik wil de velgen aanvullen met Fuchs, dat staat toch wat authentieker. Dan heb ik voor mijn 968 meteen een mogelijkheid voor lichtmetaal icm winterbanden. Foto's staan in mijn album :)

28 mei 2007 9:40

Deze dus.

Afbeelding

28 mei 2007 9:41

mooie kar hoor, ziet er idd te goed uit om om te bouwen

28 mei 2007 9:50

En weer een 944 erbij. Ziet er goed uit! Wat wordt de volgende Porsche? :lol: :wink:

29 mei 2007 1:29

Bartje968 schreef:Dank voor de reacties. Ik ga deze niet voor het circuit gebruiken, daar is het een te mooie voor. Wel met mijn broer besproken of we niet een keer een redelijk exemplaar (techniek behoorlijk, looks waardeloos) moeten strippen, rollbar erin, sportspoelen en gaan.

Oppassen daarvoor want ook daar ga je snel veel verder dan jezelf wil.
Wij zitten al vlot over de aankoopprijs van de wagen aan "kleine" veranderingen en er zijn nog steeds plannen.
En neen, we rijden geen wedstrijden , mar enkel voor de fun :wink:

29 mei 2007 9:29

Nogmaals gefelicteerd met je aanschaf, en nou samen nog zoeken naar een (afgetrapte) :twisted: 944 voor op het circuit

30 mei 2007 13:09

De volgende....? Ja, ooit moet er toch ook een motor achterin liggen, met luchtkoeling schat ik zo in.
Plaats een reactie