Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Even voorstellen...

10 jul 2007 8:57

Hallo beste PF gebruikers,

Ik heb vorige week, na bijna een jaar zoeken, een 964 C4 gekocht.
Het wachten wordt beloond. Het is een steengrijze met zwart leer, droog blok, werkende airco, vol.el.stoelen, cup uitlaat, etc... Geen kermisbak maar een strakke 911. Boekjes erbij etc... De auto is van mei 1990 en komt uit Italie.
Gekocht bij Robert Visser in Hilversum. Wat een vakman is dat. Hij maakt de auto spik en span en dan heb ik het over de techniek, de basis van de auto. Het uiterlijk van de auto is een tweede vereiste.
Ik hoop veel van jullie te mogen leren als Porsche kenners.

Gegroet beste Porsche liefhebbers!!!!!

10 jul 2007 8:59

Gefeliciteerd met je aankoop!!! Veel plezier er mee! :D

Maarrrruuuhhh, waar blijven die FOTO'S :?: :?: :?: :?:

10 jul 2007 9:07

Welkom, en van harte! Sinds wanneer verkoopt Robert Visser auto's trouwens? En steengrijs, welke kleur is dat? Vragen vragen vragen...

10 jul 2007 9:28

Van harte met de aankoop en welkom hier. Tja, zonder feauteau's blijft het gissen.......
Succes en veel plezier met de 911!

10 jul 2007 10:57

Welkom hier. Robert Visser is inderdaad een kei. Het verbaast me overigens ook dat hij zelf verkoopt.

10 jul 2007 11:39

wilkommen :!: :wink:

10 jul 2007 11:49

Welkom hier en heel veel prettige kilometers met de 964.

Ben benieuwd naar de foto's

10 jul 2007 13:24

Van harte welkom, eveneens een nieuwkomer op het forum. Veel plezier toegewenst met de nieuwe aanwinst!

10 jul 2007 15:50

Welkom op het PF! Soms koopt Robert Visser een auto die hij helemaal top maakt van binnen en buiten. Die verkoopt hij dan weer door. Dit is de 3e "Robert Visser" auto waarvan ik weet. Hij heeft eerder een zilveren 993TT (stond bij de opening van de nieuwe locatie van Jan Luitink) en een nachtblauwe 964 onder handen genomen en verkocht :idea:

10 jul 2007 16:17

Gefeliciteerd met je aanwinst. Flink veel kilometers maken en ervan genieten! :D

10 jul 2007 17:04

Welkom ! en veel fun kilometers toegewenst.

Herkenbaar, mijn exemplaar komt van Car care. Tsjonge jonge wat loopt, schakelt en stuurt mijn cabrio strak. :ba:

10 jul 2007 19:36

Maar Car Care is een reguliere verkoper (naast garage), Robert Visser niet. Ik vind het wel een goede zet, een beetje beleg op z'n boterham.

10 jul 2007 21:11

Maar Car Care is een reguliere verkoper (naast garage), Robert Visser niet

Geheel mee eens. :D Het gaat me ook meer om de technische staat van mijn auto. Dat een 964 van 91 alles doet wat hij zou moeten doen en zelfs overtreft. Dat vind ik getuigen van kwaliteit van zowel de auto alsook de energie die door vakbekwame monteurs in de auto is gestoken om hem zo te krijgen zoals die nu is. Mijn referentiekader is mijn vorige 964 en andere 964 jes waar ik in gereden heb.

Bedankt voor jullie warme welkomstwoorden en reacties!!!

11 jul 2007 9:34

Leuk om te zien hoe jullie nieuwe PFers ontvangen. Ik heb jullie forum een aantal maanden gevolgd en het blijkt maar weer dat er meerdere P freaks rondlopen op deze aardkloot. Ik heb inmiddels veel opgestoken.

Inderdaad Robert doet meer onderhoud dan sales. In mijn geval heb ik zijn auto gekocht waar hij zelf een aantal maanden mee heeft gereden.
Hij kent de auto door en door. Ik krijg naar verwachting mijn P rond de 20ste juli. Dan moet hij helemaal klaar zijn volgens Robert. Nieuwe ruit, rubbers vervangen, witte blinkers erin, beurt, banden N2 etc...
Laatst bijgewerkt door Tony 911 op 11 jul 2007 20:18, in totaal 1 keer bewerkt.

11 jul 2007 10:41

Foto's kun je zelfs met Paint bewerken. Door ze te verkleinen moet je ze kunnen plaatsen. Kijk ook eens in de FAQ.

11 jul 2007 15:52

Gefelicieerd Tony :!:
Mooie 964, prima kleur. Valt me op dat de CUP II-ers hier ook heel goed onder staan... En is de auto verlaagd (of komt de stand op de foto's door de Hilversumse heuvelrug)?

11 jul 2007 20:13

Dank je. De auto is inderdaad verlaagd, de cup IIers liggen prima in de kasten. Hij rijdt wat mij betreft strak, ik krijg geen wandelende nieren :D
Maar goed, dat blijft een persoonlijke voorkeur, hoe stug of soepel een auto afgeveerd moet zijn

13 jul 2007 2:24

Ook van deze kant welkom geheten hier en van harte geluk gewenst met je Porsche

13 jul 2007 9:47

nou, nog 1 weekje wachten dan. Veel plezier alvast met je aankoop!

13 jul 2007 18:58

Je hebt overduidelijk de juiste keuze gemaakt; een zwarte 964 in een dergelijke goede staat zal je leven zeker verrijken!!

Heel veel coole km´s toegewenst!!
Plaats een reactie