Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Even voorstellen Newbie Chris

25 jul 2007 21:08

Zoals beloofd in dit draadje: http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?p=336174 Zou ik mij nog even voorstellen.

Ik ben Chris en ben zelfstandig ondernemer binnen de ICT sector.
Samenwonend, Gek op auto's (die hard gaan met liefst een mooie spinnende V6 erin), 25jr., (nog) Geen kids, wel poezen, vissen en een nepreiger in de tuin. Alledaags rijd ik stad en land af in een BMW 5(30D) Touring Executive (E61) en vanaf zaterdag zal ik mij ook vaker gaan melden bij de euro95 pomp. ;-)

Inmiddels heb ik na veel wikken en wegen besloten de betreffende auto aan te kopen en verwacht ik deze a.s. zaterdag mijn garage in te rijden.

Ik ben altijd al erg gecharmeerd geweest van de 996 en indien het ooit zover zou komen zou ik het niet laten deze te kopen. Na op mijn 21e eerst een 944 S2 geprobeerd te hebben heb ik dit idee weer in de ijskast gezet tot ik de 996 zou kunnen betalen. De verzekeringspremie om op die leeftijd zo'n auto te verzekeren overschreedt ruim de aanschafwaarde van deze auto destijds.

Ik hoop hier aan een hoop leuke draadjes mee te kunnen doen en zodoende mijn porsche kennis verder op te vijzelen en natuurlijk te zien of er aan mijn aanstaande porsche nog wat te versleutelen valt waardoor het allemaal nog wat fijner rijd....

So long....

25 jul 2007 21:21

Hallo Chris
Van harte welkom hier op het forum.
Wat je passie betreft vanwege snelle wagens met spinnende V6 motoren zit je hier helaas bij het verkeerde merk.
Een Cayenne is niet zo'n erg snelle wagen :twisted: :wink:

25 jul 2007 21:48

Welkom Chris bij het PF. Heel veel leesplezier en succes met je auto :lol: 8)

25 jul 2007 22:16

welkom Chris op t forum en we wachten rustig af wat het wordt

26 jul 2007 0:20

Hi Chris, ken ik jou niet van www.nepreigerforum.be? Welkom hier.

Afbeelding

26 jul 2007 9:34

Welkom, Chris. Veel forumplezier. :wink:

26 jul 2007 10:25

Mooie bak. Denk er wel aan om geen 95 maar Euro98 te tanken (in de normale carrera uitvoering tenminste). Hoeveel zal er nog van de prijs afgegaan zijn??

26 jul 2007 11:17

misschien kan theo het zelf even aangeven ?....
:lol:

totaal 75K.

26 jul 2007 11:39

Bedankt Theo! Ontzettend gave bak. Veel rijplezier.
Plaats een reactie