Hallo allemaal,
Gistermiddag een nieuwe auto opgehaald (nou ja, nieuw, uit 1980). Het is een 911 SC, wit met zonnedakje en een Blaupunkt radio/cassettespeler (volgens mij is dat nog de eerste radio van die auto, maar dat weet ik niet zeker
).
Uiteraard moet er bij een auto uit zo'n jaartal nog wel wat gebeuren om haar helemaal tiptop te krijgen, maar zoals ze er nu bij staat is er heel goed mee te rijden en vooral van te genieten
.
Eerste wat moet gebeuren is een nieuwe uitlaat. De potten zijn doorgeroest dus de verwarming heeft weinig effect
.
Ook zou ik wel nieuwe stoelen willen. Ze zitten goed, maar zijn gedeeltelijk van stof en ik vind helemaal leren stoelen (liefst met Porsche logo erin gedrukt) gewoon mooier.
Natuurlijk moeten er nog veel kleine dingetjes gebeuren, kleine lakschade op de bekende punten (randen van de deur en kofferdeksel en zo) en nog wat van die zaken.
Foto's volgen, maar daar had ik gisteren nog geen tijd voor. Eerst moest er gereden worden. Dit weekend ga ik wel op zoek naar mooie locaties voor een paar mooie foto's.