Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Ik zal mij ook even voorstellen, ben vast de jongste?

27 okt 2007 19:36

Beste Forum leden,

Ik ga vast in leeftijden spreken die jullie je niet meer herinneren, maar voor mij is dit nog niet heel lang geleden :shock:

Rond een jaar of twaalf ontstond mijn voorliefde voor auto's en motoren. Met de aanschaf van mijn eerste brommer en het opvoeren ervan( een puch maxi :twisted: ) was ik verslaad aan alles wat zoch voorbeweegt met een motor. Later kwam er een crossmotor en nog een hele rits aan andere brommers en motoren.

Rond mijn zestiende jaar reed ik voor het eerst in een auto, een heuse Peugeot 205 GTI. :roll: En ik was weer helemaal terug bij de auto's.

Na een periode van twee-drie jaar aan allerlei auto's geklust te hebben, besloot ik mijzelf ook van een auto te voorzien.

Gezien mijn niet al te ruime budget(ben student he :wink: ) en ik deze ook voor zakelijk gebruik nodig had, werd di een heuse Golf 3 CL U44 ( met andere woorden een 1.4 met het sprntvermogen van een overreden egel)
Deze auto kon ik na afdingen voor 150 euro van de huidige Olympische roeicoach van de nederlandse vrouwen kopen :D
Na deze anderhalf jaar lang alle uithoeken van Nederland en Belgie te hebben laten zien, was het voor mij niet meer nodig om een auto te hebben gezien dit voor mijn werk niet meer noodzakelijk was. Doordat ik deze auto ondertussen ook nog wat opgeknapt had, kon ik deze voor 1000 euro verkopen.

En ik was eigenlijk niet meer van plan om voorlopig weer een auto te nemen. Totdat ik bij mijn familie in Laren was(vlabij een autogarage), waar een Jaguar Daimler 3.6 '88 stond die van een overleden man was geweest(de eerste eigenaar) en altijd bij Hessing onderhouden was. Deze auto moest enigzins opgeknapt worden(carrosserie werk en bekleding), maar na een vriendelijk gesprek en een middag rond te zijn geleid door deze garage waar auto's stonden als ferrari's, jaguars(E-types!), laborghini's, kreeg ik een aanbod om de auto voor een dergelijke prijs mee te nemen, dat ik hem niet kon laten staan. Na deze auto helemaal opgeknapt te hebben(eigenlijk wilde ik hem in de winterstalling zetten en er volgend jaar nog een zomer mee rijden) heb ik deze toch te koop gezet.

Nadat ik van mijn vader vernam dat hij een Porsche wilde gaan importeren uit de usa, rook ik mijn kans en kon ik misschien ook wel Porsche aanschaffen. Nu ben ik op dit punt gekomen en waarschijnlijk ga ik mijzelf voorzien van een 911 uit de eindjaren 70. Ik moet nog erg veel leren over dit model, maar daar ga ik in de komende tijd in iedergeval aan beginnen.

Al met al hoop ik binnenkort een 911 uit eind jaren 70 te bezitten.

Met vriendelijke groeten,

Justin
New Rokkie Member op dit forum

27 okt 2007 19:37

Succes met je zoektocht en welkom !

Re: Ik zal mij ook even voorstellen, ben vast de jongste?

27 okt 2007 19:43

Jasje Dasje schreef:Ik ga vast in leeftijden spreken die jullie je niet meer herinneren........

:oops: ....... vaag....
Jasje Dasje schreef:Al met al hoop ik binnenkort een 911 uit eind jaren 70 te bezitten.
mooie tijd , nie ? 8)

Zal wel serieus wat gaan kosten, een goeie ouwe 8)
Welkom hier. Succes met zoeken :wink:

27 okt 2007 19:45

Jasje Dasje schreef:Justin
New Rokkie Member op dit forum

Crossdressing Justin? :wink: Van harte welkom op het PF en heel veel plezier toegewesnt met je zoektocht en het leren over deze fantastische auto's 8)

27 okt 2007 19:58

Jasje Dasje schreef:... ben vast de jongste?

Zeker weten van niet ! :D

Welkom JD :drive:

BJ964 schreef:Crossdressing Justin? :wink:

... net als Sheila3 :shock: :?: :lol:

27 okt 2007 22:02

:mrgreen:

27 okt 2007 22:33

welkom ouwe :shock:

talitho 924 is jonger :wink:

27 okt 2007 23:10

Welkom, en idd: zeker niet de jongste hier!

28 okt 2007 0:40

[vast de jongste]

als ik het zo een beetje uitreken ben je net zo euh oud......jong als mij, en ik heb al een Porsche versleten :lol:

maar nog nooit een Daimler gehad 8)

28 okt 2007 9:36

Haha

Even voor de duielijkheid ik ben nu dus nog 21

Ik verwacht idd wel wat kosten naast de aanschafwaarde van de oude 911

Ben van plan deze te importeren uit the US of A :D

Probeer eigenlijk nog iemand te vinden die recent vanuit usa naar nederland gaat verhuizen

Hopelijk kan ik volgend jaar bij de eerste meetings zijn van dit forum.

even voor de crossdressing: ik bedoelde uiteraard ROOKIE member :D

28 okt 2007 10:03

Welkom op het forum en succes met je zoektocht. Import uit USA moet zeker lukken. Gebruik de zoekfunctie eens, dan heb je zo wat info bij elkaar. :wink:

28 okt 2007 10:10

Welkom op het PF, Justin en succes met de zoektocht.

29 okt 2007 16:53

Welkom hier op het forum Justin.
En ook met 21 ben je zeker nog niet de jongste. :wink:

Pff zou willen dat ik die leeftijd nog had. :wink:

29 okt 2007 17:29

... met de wijsheid die je nu hebt :?: :wink:

29 okt 2007 19:39

Tegenvaller, ik had een chick verwacht. :lol: :mrgreen: :cheers: Maar welkom!

29 okt 2007 19:53

Van harte welkom hier op het forum Justin! :lol:

924, 17 jaar en eigenaar van 4 Porsches.

30 okt 2007 3:17

Er is altijd een baas boven baas 8) :wink:

yohanv, op zijn 21e 1e Porsche na 3 dagen versleten ... :mrgreen: (lees totall loss...)

30 okt 2007 16:13

Olaf schreef:... met de wijsheid die je nu hebt :?: :wink:

Wijsheid...... :shock: :?:
Zou willen dat ik vele dingen die ik toen nog niet wist nu weer spontaan kon vergeten :lol:

31 okt 2007 19:21

nouw welkom je bent niet de jongste
ik ben zelf 13 ik kwam als 11 jarige hier 8)

31 okt 2007 19:31

heb je nou eindelijk eens een keer je rijbewijs gehaald Melvin? :twisted: :lol:

31 okt 2007 19:58

- ik altijd maar denken dat die Melvin al ruim twee jaar lang 19 was :roll:

01 nov 2007 17:19

horn schreef:heb je nou eindelijk eens een keer je rijbewijs gehaald Melvin? :twisted: :lol:

5 jaar wachten nog :wink:
Laatst bijgewerkt door Melvin19 op 01 nov 2007 19:19, in totaal 1 keer bewerkt.

01 nov 2007 17:35

Melvin19 schreef:5 jaar zuchten nog :wink:

... kan het me voorstellen met al dat mooie Porsche-geweld om je heen :lol:
Plaats een reactie