Hoi,
Sinds vandaag mag ik mezelf de trotse eigenaar noemen van een Porsche 928 S4, geregistreerd als Zimmermann DP 28,
Vanmiddag opgehaald en natuurlijk erg blij mee.
Ik heb de afgelopen maanden en sommige van jullie weten dat ook heb ik lopen zoeken naar een mooie en betrouwbare Porsche 928 S4, maar helaas vaak telerugesteld weer thuis gekomen zo van jammer johh weer niet.Dan weer in eigen regio, dan naar Friesland, dan naar Limburg, dan weer oosten van het land, leuke tochtjes en sommige plaatsen had ik nog nooit van gehoord, dus zeker wat hiermee opgeschoten maar geen Porsche.Wat een barrels en zo jullie het noemen gebakjes, echt niet normaal meer, bij de ene Porsche waren het de remmen en weet ik al niet meer, bij de andere na 10 min. rook uit de motor, maar goed om een lang verhaal en avontuur wat korter te maken, vorige week een mooie auto gezien, proefritje gemaakt en er even over nagedacht, gisteren bij Peter in Roggel ( Porsche&Parts ) een AKK laten doen en helaas toch ook wel weer wat geschokken maar toch er valt wat aan te doen om deze auto weer top te krijgen en dat heeft mij doen besluiten om de auto te kopen.Ik heb nog wat van de prijs afgekregen en die centen , nou ja euro's helaas kan ik goedgebruiken voor wat reparaties/vevangingen.Later ga ik terug en laat ik die punten verbeteren en dan is de auto al weer een stuk beter.
Dit wilde ik toch even met jullie delen en helaas als ik de auto nu net wat eerder had gehad had ik graag langsgekomen bij het beruchte cosmeticabedrijg Luna in mijn zo trotse stad Den Haag, je weet toch die mooies stad achter die duinen!!!
Nu is er dus een forum lid bij gekomen in het trotse bezit van een Porsche 928 S4
Ik hou dit forum in de gaten en als er binnenkort weer een meeting in de buurt is ben ik zeker van de partij.
Groetjes enzo
Fabian
Laatst bijgewerkt door
Sheila3 op 01 dec 2007 20:54, in totaal 1 keer bewerkt.