Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Niels

27 dec 2007 22:44

Hallo Porscheliefhebbers!
Ik ben een nieuw lid op dit forum dus zal mezelf even voorstellen.
Mijn naam is Niels en ik ben 18 jaar oud. Druk bezig met rijlessen en zwaar besmet met het autovirus.
In september is het de bedoeling om met een Car-Engineer opleiding te beginnen aan Hogeschool Rotterdam. Naast school werk ik ook bij een autodealer en ben ik sinds een paar maanden webmaster van www.FerrariChat.nu .
Van Porsches heb ik niet echt veel verstand, maar dat komt nog wel ;)

27 dec 2007 23:08

Ha die Niels welkom man! :wink: Veel succes met je rijlessen en verstand van Porsches komt wellicht met de jaren :roll:

27 dec 2007 23:20

Welkom op het forum Niels. Maar als ik je website bekijk heb je toch meer voorkeur voor italiaanse modellen?? :wink:

27 dec 2007 23:43

yo nielster whasuppppp :wink:

welkom hier gozerrrrr 8)

28 dec 2007 11:43

Welkom op het PF Niels. Gebruik de zoekfunctie, neem vervolgens een sabatical en dan weet je een stuk meer over Porsches :wink:

28 dec 2007 11:51

Welkom, Niels en succes met de Car-Engineer opleiding aan de Hogeschool Rotterdam.

28 dec 2007 17:46

Niels welkom, als je drie maanden de posts volgt weet je alles (en misschien nog veel meer)... :wink:

28 dec 2007 21:21

Wat een hoop reacties zo snel! Ik zal wel wat rondkijken en natuurlijk alles blijven volgen op dit forum.
Master Ken schreef:Welkom op het forum Niels. Maar als ik je website bekijk heb je toch meer voorkeur voor italiaanse modellen?? :wink:

Tsja...ik ben al een Ferrarifan sinds mijn 11e. Dat gaat er gewoon niet meer uit. het is niet zo dat ik alleen van Italiaanse auto's hou hoor, beslist niet! Al het exclusieve spreekt me wel aan en daar hoort Porsche natuurlijk ook bij. Het maakt mij niet uit of het Brits, Duits, Italiaans of wat dan ook is ;)
WdePundert schreef:Welkom, Niels en succes met de Car-Engineer opleiding aan de Hogeschool Rotterdam.

Bedankt, duurt nog 9 maanden en kan haast niet wachten! :D
Plaats een reactie