Hoi, ik ben Bart en studeer momenteel toegepaste informatica aan de PHL in Hasselt (BE).
Ben 18 en heb sinds een tijdje mijn rijbewijs.
Ik zit al een tijdje mee te lezen op dit forum en heb nu maar besloten me ook aan te melden.
Na naar een suzuki baleno 1.6 sport en een datsun 280zx te zijn weesten kijken heb ik (en mijn vader) toch maar besloten een 944 te kopen.
Het is een type 1 uit 1982. Ik heb hem gekocht met 18" BBS velgen, maar die reden egt niet fijn, hij zoekte elk spoor in de weg op, deze zaten er ook op met spoorverbreders.
Gelukkig kreeg ik er een setje Borbet A velgen bij met nieuwe winterbanden, deze erop gelegd en dat was een wereld van verschil. Alleen vind ik de BBS wel mooier.
Er zijn nog wat dingen die ik eraan wil doen, maar aangezien ik niet veel tijd heb moet dit wachten tot de volgende vakantie
.
Op sommige plaatsen is de lak wat slecht (blanke lak bladerd af), dit wil ik graag bijwerken maar ik weet niet hoe, iemand een idee ?
Ook wil ik de radio terug op het contact laten werken want de vorige eigenaar heeft hier een Sony cd speler in gezet die alleen op continu werkt. Ik wil er een andere radio in, omdat deze niet meer zo goed werkt (knoppen) en voor het betere geluid (buite de motor dan, daar luister ik meer naar
) ik zit momenteel te kijken naar een Sony CDX616u, alleen heb ik mijn twijfels omdat die openklapt als je er een cd in wilt doen, of dat geen problemen geeft met de schakelpook...
Ik denk dat ik nog andere speakers erin wil zetten omdat deze toch niet al te goed klinken, misschien ook andere speakerkabels trekken, omdat deze na zoveel jaar misschien wat slecht zijn aangezien er soms een speaker eventjes uitvalt (heb al de contacten achterin de radio nagekeken en verbeterd maar het probleem is niet 100% weg.)
Misschien heeft er hier iemand een goede ervaring met een bepaalde speaker of radio?
Oja en dan nog een laatste vraag... is er misschien binnenkort een bijeenkomst o.i.d. lijkt me leuk :p Ik woon in Budel-Schoot (onder Eindhoven) en de meeste bijeenkomsten zijn toch wat ver weg voor me... maarja misschien toch de moeite waard ?
Zo, dat was wel weer genoeg voor even :p
Zeg maar wat je ervan vindt:
Hier een paar foto's..
P.S. de kleur is niet zo roze als op de foto's... zal wel een keer nieuwe foto's maken van het weekend als het mooi weer is.
edit:
hier een slechtere foto waar de kleur beter op uitkomt
Laatst bijgewerkt door
Porsche 944 op 11 feb 2008 17:51, in totaal 1 keer bewerkt.