Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Even Voorstellen

06 feb 2008 21:55

Hallo allemaal beste pf leden ja wie ben ik ook zo,n pf lezer die er maar niet van af kan blijfen om het maar iedere keer weer even te lezen van jullie .Ik heet Bert en woon in Voorthuizen met mn vrouwtje en 3 kids ben kalverhouder nu vraag je natuurlijk af waarom Cerima das de naam van onze boot daar zijn de namen van de kids in verwerkt mooi man heb ik had een 911 3.0 sc van 1981 turbo look super mooie fijne porsche maar vorige week verkocht traan traan maar ben nu op zoek naar een cabrio van tussen de 87 en 90 dus als iemand iets weet lezen doe ik het graag nou bedankt voor het lezen en mischien zien we alkaar nog wel een keer horen zeker Groeten van uit Voorthuizen. :)

06 feb 2008 21:57

welkom bert....... nie huile goed zoeke :D ...... voorthuizen :roll:

06 feb 2008 22:10

zuugnap schreef: ...... voorthuizen :roll:

das bij Arie Brons... :wink:

Welkom hier :!:

06 feb 2008 22:14

Welkom op het forum..........

Oja..... er zit ook een punt op je keyboard :wink:

Re: Even Voorstellen

06 feb 2008 22:16

cerima schreef:Hallo allemaal beste pf leden ja wie ben ik ook zo,n pf lezer die er maar niet van af kan blijfen om het maar iedere keer weer even te lezen van jullie .Ik heet Bert en woon in Voorthuizen met mn vrouwtje en 3 kids ben kalverhouder nu vraag je natuurlijk af waarom Cerima das de naam van onze boot daar zijn de namen van de kids in verwerkt mooi man heb ik had een 911 3.0 sc van 1981 turbo look super mooie fijne porsche maar vorige week verkocht traan traan maar ben nu op zoek naar een cabrio van tussen de 87 en 90 dus als iemand iets weet lezen doe ik het graag nou bedankt voor het lezen en mischien zien we alkaar nog wel een keer horen zeker Groeten van uit Voorthuizen. :)

Ja hoor, punt gevonden! :shock: :D Welkom, en veel leesplezier!

06 feb 2008 22:16

:D ha ja dat hoor ik vaker..
maar komt goed.

06 feb 2008 22:17

:wink:

06 feb 2008 22:21

Hi Bert, welkom op het Porsche-forum.

Net als jij ben ik ook nieuw lid sinds vandaag.

Ik ben Emanuelle, 40 lentes jong, woon en werk in Den Haag, 'nog' single en sinds 3 maanden in het bezit van een zwarte 911 Carrera 4 Cabriolet.
Ik heb een paar Porsche-sites een paar weken gevolgd, bij dit forum sluit ik me het liefste aan (dank jullie allemaal voor je gastvrijheid). Leuke evenementen, goede duidelijke informatie, enorme behulpzaamheid van de mede-Forummers en de taal die er gesproken wordt, spreekt me het meeste aan. :lol:

Ik hoop jullie bij een volgend evenement allemaal even een handje te mogen geven en me voor te stellen. :idea:

06 feb 2008 22:24

Welkom Emanuelle .... alweer 1 die onder andere gaat ;)
nog single? hmmm zeg dat nou niet hier krijg je weer jagers enzooow :P

06 feb 2008 22:45

Emanuelle schreef:Hi Bert, welkom op het Porsche-forum.

Net als jij ben ik ook nieuw lid sinds vandaag.

Ik ben Emanuelle, 40 lentes jong, woon en werk in Den Haag, 'nog' single en sinds 3 maanden in het bezit van een zwarte 911 Carrera 4 Cabriolet.
Ik heb een paar Porsche-sites een paar weken gevolgd, bij dit forum sluit ik me het liefste aan (dank jullie allemaal voor je gastvrijheid). Leuke evenementen, goede duidelijke informatie, enorme behulpzaamheid van de mede-Forummers en de taal die er gesproken wordt, spreekt me het meeste aan. :lol:

Ik hoop jullie bij een volgend evenement allemaal even een handje te mogen geven en me voor te stellen. :idea:

Emanuelle, hier kan je jezelf even voorstellen:
http://www.porscheforum.nl/viewforum.php?f=23

Dan kunnen anderen reageren op de topic van Bert :D

06 feb 2008 23:08

hebertuitvoorthuizenvanhartewelkomhiermangaafdatjeeencabriogaatzoekenendienoemtnaarjebootdiejeweernaarjekinderenvernoemt.
alsjenetzopraatalsdatjetypthoopikdatjeeenkeerlangskomtopeenmeeting. adem in adem uit. veelplezierhierenmetdezoektochtnaarjecabriojehebtnogeenpaarmaandenvoorhetlekkerweerwordt...

06 feb 2008 23:17

cerima schreef:.... nu op zoek naar een cabrio van tussen de 87 en 90 - als iemand iets weet -

Welkom Bert :drive:

Klik hier voor 'n 90'er Cabrio :wink:
Plaats een reactie