Vertel hier over jezelf.
29 maart 2008 21:49
Hallo mede porsche fans,
even voorstellen.........
Ik ben al lange tijd porsche fan en heb het geluk om de laatste 8 jaar al een aantal verschillende typen bezeten te hebben.....
- begonnen met een supermooie zilvergrijze 964
- vervolgens overgestapt naar een boxter S (ondanks dat velen dit geen echte porsche vinden, was dit ook een heerlijke porsche voor mij en heeft mij wel het "dak moet er af kunnen"gevoel gegeven!)
- vervolgens een Cayenne gereden en een A4 cabrio erbij.....ook mooi, maar geen porsche!
- dus vervolgens de A4 eruit en een 996 4S sealskin gekozen....super auto, maar dak kon er niet af......
- toen kwamen de kids....en dus op zoek naar een "gezinscabrio", dus de 4S eruit en een nieuwe BMW650i cabrio.....wederom een super auto maar geen porsche.......maar wel heerlijke zit voor iemand van mijn lengte (1,94).....
- nu eindelijk (denk ik) de mooiste oplossing gevonden voor.....zakelijk een Q7 (ik moet eerlijk bekennen een fijnere auto dan de cayenne........), MAAR nu een 997 4S cabrio erbij over een paar weken (zwart natuurlijk)....
samengevat, ik ben weer helemaal in de mood voor de Porsche (nog maar heel even wachten).....dus leuk om een aantal lotgenoten op te zoeken!!
groeten en ook veel plezier met onze gezamelijke hobby,
Bart
29 maart 2008 21:55
Mooie intro Bart! En geode keus natuurlijk, een 911 cabrio, regardless of age
. Alvast veel plezier ermee, 997 is sowieso niet te versmaden en zeker niet in topless uitvoering!
29 maart 2008 22:25
Hey welkom!!!
Mooie wagens gehad... die bmw650 verkocht nu? Heb em is gehad als vervangwagen en is toch wel een heerlijke bak, beter als een Q7
Veel succes met je 4S cabrio, ook een superwagen
29 maart 2008 22:54
Welkom!
Kijkend naar je P geschiedenis en het feit dat je een meer praktische 650 inruilt voor een 997 Cabrio..... Bloed kruipt waar het niet gaan kan!
Congratz!
29 maart 2008 22:56
Welkom Bart!
Goeie smaak hoor! 997 is een plaatje
Q7 rijdt inderdaad erg goed, zelfs met grote wielen eronder.
29 maart 2008 23:07
Van harte welkom op het PF Bart. Have Fun!
30 maart 2008 8:22
Welkom op het forum Bart.... leuke autoselectie
30 maart 2008 10:50
Welkom, Bart. Gefeliciteerd met de aankoop. Het cabrioweer komt er vast weer aan.
30 maart 2008 11:03
Oefff! Een Beamer 650i cabrio. Als dat budget wise verantwoord was geweest dan had ik nu op een Beamer forum gezeten. Hele mooie bak.
Dus nu toch een P. Veel plezier ermee gewenst. Tsjaa, geen echte gezins cabrio. Ik rij zo meteen naar de meeting in Meerkerk met 3 kids in een 996 cabrio. Is wel ff proppen. Maar passen zal het!
30 maart 2008 13:05
BMW 650 en een Q7.... mooie en goede maar oh zó foute wagens
Dan is een Porsche toch 'sjieker'.
01 apr 2008 19:46
welkom hier, lekkere "autocarrière" zeg
Die 997 is echt de limit, dat is zo'n superauto, daar ga je wat mee beleven.
Hoewel een BMW650i nou toch ook niet een echt beroerde auto is.
01 apr 2008 22:52
Hallo Bart welkom hier, tis leuk hier