Ik ben Sjoerd, 27 jaar oud en woonachtig in het mooie Twente. Ik ben werkzaam als Sales Group Manager met werkterrein in 110 landen wereldwijd. Ik ben dan ook weleens in het buitenland
Ik rij momenteel in een Audi A4 2.0 TFSI Quattro DTM uit 2006. Een mond vol, maar dat is die waard. Een heerlijke dagelijkse auto. Hij is getuned door OCT, met 256 pk en 405 NM op de rollerbank gemeten.
Verder staat er in de garage nog een ongerestaureerde Chamonix witte BMW E3 2500 uit 1974. Deze auto heeft mijn opa destijds nieuw gekocht. Ik heb hem in 2001 "overgenomen". Heerlijke auto voor de luie zondagmiddag.
Voorheen had ik een BMW E30 325i waarmee ik mijn race licentie heb gehaald en voor de rest veel circuit en vooral driftdagen heb gedaan.
De auto was/is helemaal aangepast voor circuitgebruik. 100% fun garantie. Helaas begon de auto wat Flinstone neigingen te krijgen, dus heb ik hem eind 2006 verkocht.
Toch begint het weer ernstig te jeuken. Ik begeleid afentoe driftdagen (
Link) en om dat altijd met een Quattro te doen is een beetje zinloos
Vandaar mijn registratie hier, want ik ben mij oa aan het orienteren op een 993 C2 S. Over deze laatste hoop ik hier veel informatie te vinden!
Ik ben overigens ook actief op
Driving Fun
Groeten,
Sjoerd