Switch to full style
Vertel hier over jezelf.
Gesloten onderwerp

ECT = Sinterklaas = Zware Piet = De Kerstman

31 mei 2008 19:36

stoor me niet vaak an personen, maar volgens mij hebben we hier met het unieke fenomeen te maken van het marsmannetje, we willen hem allemaal zien, maar we weten allemall dat ie eigenlijk niet echt bestaat, idem dito.....

31 mei 2008 19:39

Afbeelding

:mrgreen:

31 mei 2008 19:46

ECT blijft toch de gemoederen op dit forum bezighouden... Zowaar een prestatie :wink: Misschien een idee om de aandacht weer op Porschegerelateerde zaken te richten en geen (negatieve) energie meer te besteden aan deze persoon? :idea: 8)

31 mei 2008 19:48

zware piet? :twisted: :lol:

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door horn op 31 mei 2008 19:50, in totaal 1 keer bewerkt.

31 mei 2008 19:48

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

één van de vele gezichten.... :? :roll:

31 mei 2008 19:51

Stel dat XXX blijkt alles te verzinnen, en toen zijn daar ergens in een hotelparking (volgens hem dan)wagens bekrast.... in die veronderstelling dat dit laatste dan weer wel echt gebeurd is, waar was XXX toen.

Enfin, weer stof tot nadenken.

Maar laat die dan toch gewoon weer op de proppen komen en zijn verhaal doen.

31 mei 2008 19:54

Soortgelijk verhaal mbt. anonimiteit op internetfora, maar dan anders en met een vervelender afloop:

http://www.m5board.com/vbulletin/showth ... p?t=111454
Gastje opent een topic, iedereen blaten dat je voorzichtig moet zijn/of het allemaal wel waar is.
Iemand komt zelfs met een link over een pas gebeurd ongeluk met een M5. Maar gastje antwoordt niet meer.
http://www.m5board.com/vbulletin/showth ... p?t=111545

NB1. Ben het wel eens met BJ964 dat je niet door moet blijven mieren over dit onderwerp.
NB2. Ik heb geen M5, of toch wel. 8) .

31 mei 2008 19:56

Nav het Paul van Engelen draadje dat alweer gesloten is: met welke auto kwam hij toen opdraven toen jij hem sprak?

31 mei 2008 20:04

met die 993 coupe denk ik. hij had toen volgens mij alleen nog een bmw ernaast.

31 mei 2008 21:14

Misschien is het echt niet leuk meer als het hier om gaat.....
http://www.hulpgids.nl/ziektebeelden/ect.htm

31 mei 2008 21:22

Nogal nutteloze link btw

On topic: Mr ECT heeft het er zelf een beetje naar gemaakt. Jammer maar helaas. En als ik de mening van de 2 mensen die hem hebben ontmoet zo lees dan denk ik dat Mr ECT eens in de spiegel moet kijken.

31 mei 2008 22:00

Typisch gevalletje van 'If you can't stand the heat (that you started yourself :wink: ), get out of the kitchen'.

01 jun 2008 0:07

BJ964 schreef:ECT blijft toch de gemoederen op dit forum bezighouden... Zowaar een prestatie :wink: Misschien een idee om de aandacht weer op Porschegerelateerde zaken te richten en geen (negatieve) energie meer te besteden aan deze persoon? :idea: 8)

Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom er zo doorgegaan wordt over iemand die hier weg is. Nadat o.m.Paul van Engelen ook (terecht) zijn zegje gedaan had, heb ik dat draadje gesloten.
We hebben het nog altijd over een persoon en laten we ons niet verlagen tot na-trappen...het verhaal is duidelijk, overduidelijk lijkt me.
Hoop dat jullie het met me eens zijn...zoniet moet er nóg maar weer iemand een ander draadje over ECT beginnen...ik ben er iig klaar mee.
Gesloten onderwerp