Vertel hier over jezelf.
11 jul 2008 22:11
Hallo, ik wil mij ook even voorstellen, mijn naam is John en woon in Dongen.
Ik heb al een paar Porsches gereden, maar in april is mijn droom eindelijk werkelijkheid geworden: een 996 carrera 4 S van 2002.
Mijn afwijking is begonnen met een 911 SC van 1978, hierna een paar keer vreemd geweest met een Delorean, en een Lotus Turbo Esprit.
Mooie auto’s maar niet het “gevoel” en toen maar weer terug naar Porsche en een Boxster gekocht.
De kinderen hadden hier wel een probleem mee, nu hebben we een Porsche en kunnen wij niet meerijden !!!
Dit is “tijdelijk” opgelost door een Cayenne 3.2 te kopen, nu de kinderen wat ouder zijn en gaan steeds minder mee gaan, begon het toch weer te kriebelen om weer eens een echte Porsche te rijden.
Na een tijdje zoeken ( bezit is het eind van het verlangen ) een mooie 996 gevonden bij Porsche Eindhoven.
Zakelijk rijd ik een Mercedes 320CDI van 2006 welke wij ook privé gebruiken, wat een geweldige, comfortabele auto is, maar als mijn afspraken het toelaten neem ik steeds vaker de 996.
Ook privé wordt de Mercedes niet veel meer gebruikt, of de kinderen moeten nog eens meegaan.
Als weet hoe ik een foto moet invoegen zal ik nog wel eens een foto erbij plaatsen.
11 jul 2008 22:15
WElkom hier!! footoooos
asap pls ... dikke 4s nice....
11 jul 2008 23:22
Welkom alhier op PF. Je Avatar belooft i.i.g. veel goeds!
11 jul 2008 23:28
Welkom op PF John.
Je hebt een leuke en interessante auto-historie achter je. Op je avatar
zie ik volgens mij een prettige kleurencombo van je 996 4S. Ik ben erg
benieuwd naar meer en vooral grotere foto's.
Heel veel plezier op het forum, maar dat zal gaan lukken!
Groeten,
Mark Nauta
www.marknauta.nl
11 jul 2008 23:31
Er komen een boel 'dikke billen' hier op het Forum! Welkom!
11 jul 2008 23:59
Wederom weer een mooie 911 in prachtige kleurencombi. Erg chique interieur.
Exterieurkleur is Sealgrau?
12 jul 2008 0:23
Wat een waanzinnig mooi combinatie zo zeg! Petje af!
12 jul 2008 6:57
Wauw een DeLorean........
Welkom op het forum
12 jul 2008 11:01
Welkom hier, John. Ziet er goed uit.
12 jul 2008 11:59
Classic912 schreef:Wederom weer een mooie 911 in prachtige kleurencombi. Erg chique interieur.
Exterieurkleur is Sealgrau?
Hoi, wat een leuke reaktie, de kleur is inderdaad Sealgrau metallic en het interieur is Raff-leder uitgevoerd in Zimtbraun
13 jul 2008 8:33
Heerlijk zo' dikke S.
Denk nog wel eens terug aan die kleefdagen
Superwagen
carel