1:12 is dus voor de 924s of 944... blijkbaar (924s = 924 met 944 motor)
ik reed trouwens eerst rond de 1:10, dat waren voornamelijk kortere stukken (10km per keer)
Toen ik later naar het IVA ging... langere stukken snelweg. werd het 1:12
Ik heb trouwens een keer tijdens een dagje naar Limburg... 220km enkele reis 1:13,5 gehaald... gewoon 140 op de snelweg (was wel 95% snelweg, en heel rustig)
Ik heb er in 2002 1750 voor betaald (vraagprijs 2250), zonder historie en met 93.000km, maar dat kon dus ook 193.000 of 293.000 zijn (5 digit teller) en iets achterstallig onderhoud
de auto was in 2000 overgespoten, dus zag er wel SUPER uit.
Ik had geluk, was van een jonge vrouw, haar vader was overleden en ze kreeg zijn auto... dat was een iets mooiere, modernere, dus ze wilde zonder gezeur gewoon snel van deze auto af.
Via vader verzekeren: je bouwt geen schadevrije jaren op... ik weet niet zo goed wat de verzekering doet in geval van schade... ze kunnen nooit bewijzen dat jij er altijd in rijdt.... je had hem gewoon een keertje mee.
IVA is erg schools... vooral eerste jaar, maar dat is voor veel mensen wel goed. Er zijn aardige docenten en als het je interesseert is het best leuk. Ik heb het naar mijn zin gehad.
Tijdens introductiepraatje eerste jaar in mijn IVA klas: Ik ben Paul en rijdt mijn eigen Porsche .... (het 944 hoorde men al niet meer) (hmmm, ik was gelijk de patser van de klas)
toen men achteraf hoordde dat het een 944 was voor slechts 1750 veranderde dat wel iets... maar het blijft een Porsche!
Kan je altijd zeggen dat je eerste auto een Porsche was!
Veel succes op het IVA.
(oh ja: doe je bovenste knoopje dicht en je haar boven je boord van je overhemd
)