Hallo mijn naam is Jan en ben woonachtig in purmerend ,werkzaam in de medische techniek en 52jr.
Wil mij bij deze even aan de forummers voorstellen.
Zal beginnen met mijn porsche "verleden",ben in 1998 met een 964 coupe begonnen(bij gasloslaten zei hij altijd BAAAAAAAAAAAAAAA) geinig) en heb deze na 1,5jr voor een 993c4s ingeruild.(deze zei geen BAAAA maar was wel beter als de 964)
Deze auto heb ik 2jr gehad,was een fijne auto maar totaal ongeschikt om in Nederland echt mee te rijden (Dank u wel K.Spee,e.a).
Toen besloten een niet al te dure cabrio aan te schaffen voor het wind door je haar gevoel.Het werd een Z3M roadster(toch weer duurder als gepland) en ,geloof me, ik kreeg wind door m'n haar,tering wat een woei en een herrie.
Verder een hele leuke probleemloze auto 3jr gehad geen problemen.
Deze auto wegens 2 verregende seizoenen verkocht (stond toch maar stil rij met deze auto’s alleen met mooi weer of vakanties).
Kreeg wat problemen met de gezondheid en dacht barst ik koop een leuke porsche cabrio ( geld kan je toch niet meenemen),het is uiteindelijk een blauwe (kobalt achtig) 996 c4 cab bj 2000 geworden die ik zelf uit Duitsland heb geïmporteerd.
Maar bij de rit van Dtsl naar NL geen BAA zelfs geen BOEE wat is die auto stil (voor een porsche dan) veel te stil,geen emotie,ook niet de power van de z3 ,was echt teleurgesteld .
En zo kom je dan op o.a dit forum terecht op zoek naar een sportieve maar geen ordinaire sportuitlaat.
Ik heb tenslotte gekozen voor de PSE waarvan ik de kleppen voor 80%
heb dicht gezet dmv draadeindjes.De drukdozen met hun hitteschild(resoneren) heb ik verwijderd.
Ben met het resultaat zeer tevreden.
Terug van vakantie in oostenrijk kan ik zeggen dat ik happy ben met de 996,het gebrek aan power is toch meer subjectief.Het gaat allemaal
wat soepeler als in de Z3 om van de cabriokap maar te zwijgen,in de z3 was 160KM/h met de kap dicht al gevaarlijke voor je gehoor.Met de 996 kan je bij 240 nog muziek luisteren, wat een verschil.
Ik ga jullie spreken
Groetjes Jan
P.S Hier wat plaatjes
[]
http://www.porscheforum.nl/album_person ... er_id=6849[/size]
Laatst bijgewerkt door
c4996cab op 25 jul 2008 19:55, in totaal 6 keer bewerkt.